کد خبر: ۴۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:
آیت‌الله محمدنقی لطفی، امام جمعه شهر ایلام در دیدار مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان بیمه دانا با تقدیر از تلاش‌های این شرکت در پوشش بیمه زائران اربعین حسینی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه تردد راحت و بدون دغدغه زائران اربعین حسینی فراهم شود.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، وی اضافه کرد: اصولا وظیفه شرکت های بیمه تأمین امنیت مردم است که با وقوع حوادث ضمن تسکین آلام، خسارت های مالی را جبران می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به نقش بیمه دانا در بیمه زائران اربعین به عنوان یکی از شرکت های موفق و درخشان کشور، اظهار داشت: حماسه اربعین در ایران و ایلام عزیز است، حماسه ای غیرقابل پیش بینی است و پوشش بیمه ای زائران از شاهکارهای بیمه دانا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مرز مهران امن ترین و کوتاه ترین مسیر برای تردد زائران است که مسافت آن تا کربلا حدود ۲۸۰ کیلومتر است. طی ده سال گذشته کمترین حوادث را در این مسیر داشتیم که این نشان دهنده امن بودن این مسیر نسبت به سایر مرزهاست.
امام جمعه ایلام در ادامه با تأکید بر به روز بودن بیمه به عنوان یکی از بحث های روز دنیا گفت: با توجه به حجم ترددها در مرز مهران مدیریت این حجم جمعیت و خودروها کار سخت و دشواری بود که مسئولین با همت استان به درستی به وظیفه خود عمل کردند. علی رغم بدی راه و نبود امکانات جاده ای کمترین حوادث را داشتیم که امیدواریم در سال های آینده خدمات بهتری به زائرین ارائه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: