کد خبر: ۴۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
متن پیام دکتر جباري مديرعامل صندوق: بسمه تعالي صندوق تامين خسارتهاي بدني با تکيه بر دانش و تجربه حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستاي تحقق مسئوليت هاي اجتماعي خود و توسعه کشور تأثيرگذار باشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي صندوق، متن پيام "دکتر جباری مديرعامل صندوق" بدين شرح است :
بسمه تعالي
صندوق تامين خسارتهاي بدني با تکيه بر دانش و تجربه حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستاي تحقق مسئوليت هاي اجتماعي خود و توسعه کشور تأثيرگذار باشد.
رويكرد صندوق طي سه سال اخير نهايت همكاري و تعامل با شركت هاي بيمه در محاسبه و پرداخت سهم صندوق از بيمه نامه شخص ثالث بابت بندهاي الف و ب ماده يازده قانون بيمه شخص ثالث بوده است و سعي كرديم با توجه به شرايط حاكم بر اقتصاد كشور و صنعت بيمه و بعضا مشكل نقدينگي كه برخي از شركتهاي بيمه در طي سنوات اخير مواجه بودند در وصول مطالبات قبلي و حتي شناسايي و وصول منابع جاري صندوق نهايت ملاحظه را داشته باشيم و حتي علي رغم افزايش چشمگير تعهدات صندوق به شركت هاي بيمه فشار نياورديم و با وصول ساير منابع از جمله سهم از جرايم رانندگي از خزانه و برنامه ريزي دقيق و كارآمدي كه براي مصارف و مديريت منابع صندوق ترسيم نموديم به لطف خداوند متعال با مشكل مواجه نشويم .
طي سه سال اخير در طول شركت هاي بيمه و بِه عنوان مكمل صنعت بيمه  به رسالت قانوني خود عمل و خسارتي كه پرداخت كرديم تقريبا دو برابر چهل و پنج سال گذشته صندوق بوده است و حتي در صورت محاسبه ارزش روز در مقام مقايسه با مبلغ پرداختي طي سه سال اخير حدود 1/7 برابر 45 سال گذشته بوده و همچنين در حوزه مديريت منابع و ايجاد ارزش افزوده منابع صندوق دستاورد بزرگي به دست آورديم و صندوق به سمت جايگاه واقعي آن كه ميبايست پشتوانه صنعت بيمه و شركت هاي بيمه باشد، نزديك شده است.
تأسيس "صندوق تامين خسارتهاي بدني" يکي از مترقي ترين قوانين و اقدامات جمهوري اسلامي ايران مي باشد . لذا همکاران تلاشگر در همين راستا و در اجراي منويات مقام معظم رهبري و تاکيدات رياست محترم جمهوري براي تحقق عدالت اجتماعي در کشور گام برميدارند.
کارکنان دلسوز صندوق به عنوان خدمتگزار مردم با الهام از ارزشهاي ديني و در چارچوب قوانين براي ارائه خدمات مطلوب تر، بي وقفه کوشش نموده و با تبديل تهديدات به فرصت ها و بهره گيري از نوآوري و خلاقيت در رشد و ارتقاء خدمات رساني تلاش مينمايند.
23 دي ماه، چهل و هشتمين سالروز تاسيس صندوق را به کليه همکاران عزيز و زحمتکش تبريک عرض نموده و موفقيت در دستيابي به افق هاي مسئوليت اجتماعي و استمرار خدمت رساني براي تحقق پيشرفت و حمايت از خانواده هاي آسيب ديده حوادث رانندگي را از خداوند متعال مسئلت دارم.
  علي جباري: مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني



نام:
ایمیل:
* نظر: