کد خبر: ۴۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
پنجمین شماره ماهنامه ارتباط ايران زمين، با هدف اطلاع رساني از فعاليت ها و رويدادهاي بانك ايران زمين منتشر شد .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، پنجمین شماره ماهنامه" ارتباط ايران زمين " با مديرمسئولي هادي قديمي و سردبيري سيدمحمد حسين استاد منتشر شد.
در اين شماره از نشريه، مطلبي به قلم هادي قديمي با عنوان «زمان مناسبی برای اصلاح نظام کارمزدهای الکترونیکی بانکهاست» منتشر شده كه به موضوع نبود فرهنگ سازی مناسب در خصوص دریافت کارمزدها از سوی بانک ها موجب شده است که نظام ناکارآمد کارمزدی در حوزه پرداخت الکترونیک هزینه های مختلفی را به مردم و کشورمان ایران زمین تحمیل کند " پرداخته است.
پرونده ويژه اين شماره از ماهنامه داخلي ارتباط ايران زمين به موضوع کارت های اعتباری و ضرورت استفاده از کارت های اعتباری در ایران اختصاص يافته است و با اشاره به تجربه های موفق اجرای این کارت در سایر کشور ها ضرورت های لازم برای موفقیت این طرح ملی را از زبان کارشناسان و مدیر عامل بانک ایران زمین بیان کرده است.
در قسمت نمايه آن به حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی کارکنان پرداخته وگزارش حضور بانك ايران زمين در نمایشگاه مطبوعات و رونمایی از کلیپ جنگل تشنه از جمله گزارش هاي خواندني این شماره نشریه است. 
انتصاب مديران ارشد بانك، گزارش جلسات شعب استانها، نشست صمیمانه مدیران ارشد بانک با اصحاب رسانه، بازدید مدیران ارشد بانک از شعب استانی در سراسر کشورمان ایران زمین از ديگر گزارش هاي اين شماره است.
نشريه ارتباط ايران زمين در راستاي رسالت خود تلاش مي كند، تا با پوشش كامل رويدادها و اخبار مهمترين خدمات بانك را براي كاركنان و علاقمندان معرفي نمايد.

نام:
ایمیل:
* نظر: