کد خبر: ۴۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
استاندار اردبیل در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل، توجه به امر کشاورزی و حمایت از شرکت های کشت و صنعت با هدف ترویج و توسعه کشاورزی را ضروری دانست .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل، مجید خدابخش – استاندار اردبیل – بر ضرورت نقش افرینی بانک مهر اقتصاد در حمایت از واحدهای تولیدی شهرستانهای استان تاکید کرد و گفت: این امر در راستای حمایت از تولید کنندگان شهرهای تابعه استان می تواند در اقتصاد و توسعه شهرهای دیگر نیز موثر واقع شود.  
خدابخش با تمجید از نقش موثر بانک مهر اقتصاد در عرصه اقتصادی استان تاکید کرد: صنعت و اقتصاد اردبیل نیاز به حمایت تسهیلاتی و تامین سرمایه در گردش دارد که خوشبختانه این بانک توانسته بخوبی در این عرصه ورود کند و مثمر ثمر واقع شود.
وی توجه به امر کشاورزی و حمایت از شرکت های کشت و صنعت با هدف ترویج و توسعه کشاورزی را ضروری دانست و بر حمایت تسهیلاتی از این واحدها تاکید کرد.
محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل – نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای بانک مهر اقتصاد، گفت: این بانک در آغاز بیست و چهارمین سال فعالیت خود، تسهیلات قابل توجهی به تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت نموده و در تامین سرمایه در گردش و نقدینگی واحدهای صنعتی در کنار پرداخت تسیهلات به عموم مردم، نقش موثری ایفا کرده است.
خرم با اشاره به اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه اقتصاد مقاومتی، حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع کوچک را با هدف اشتغالزائی پایدار از برنامه های این بانک عنوان کرده و ابراز داشت: در سال جاری بیش از 250 میلیارد ریال اعتبار به این عرصه اختصاص داده ایم و بنا داریم همچون سنوات گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: