کد خبر: ۴۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
بانک پارسیان در ادامه برنامه توسعه‌ شعب خود در تهران، شعبه امام خمینی(ره)- حسن آباد را افتتاح کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این شعبه با حضورآقایان خسروانی معاون اجرایی، افشار رییس اداره امور شعب تهران،قاسم پوررئیس منطقه ۵ بانک پارسیان، کسبه و تجار منطقه در تاریخ ۲۶ دی ماه افتتاح شد.
در این مراسم خسروانی ضمن خیر مقدم به مدعوین با بیان اینکه شعار ما در بانک پارسیان ارائه خدمت و سرویس شایسته به مشتریان در قالب تامین منافع مشترک است، گفت : امروزادبیات ارائه خدمت در بانک پارسیان بر مبنای این است که سود ما جایی است که مشتریانمان سود می‌کنند.
معاون اجرایی بانک پارسیان خاطر نشان کرد : بانک پارسیان، بانکی با استانداردهای بالا در سطح کشور است و تنوع ارائه خدمات و محصولات در بانک پارسیان همیشه و همواره مثال زدنی بوده و هست و به همین دلیل ما خود را کارمند مشتریانمان می‌دانیم و به این موضوع افتخار می کنیم.
وی با بیان اینکه شعبه امام خمینی (ره) بانک پارسیان در مرکز ارائه و فروش عمده بخشی از ابزارآلات و یراق آلات و ابزارهای صنعتی  واقع است، افزود: به نظرم می رسد که امکان توسعه فعالیت‌های بانکی با توجه به خصوصیاتی که در بانک پارسیان وجود دارد و شناختی که از همکاران عزیزم دارم به روشنی اتفاق خواهد افتاد.
خسروانی با بیان اینکه بخش عمد‌ای از تحقق توسعه پایدار در حوزه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی در قالب ارائه خدمات و سرویس به بازار شکل می گیرد، افزود : اگر بنای ما این باشد که ترجمانی از فرمایشات مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی داشته باشیم اگر چنانچه ارائه خدمت و سرویس به بخش بازار توسعه پیدا کند، این می تواند حلقه واسطی برای توسعه صنعت در کشور و بازار پویا و کارا شود که می تواند به صنعت سرویس دهد و منجربه اشتغال پایدار شود و همچنین در شرایط کنونی تولید ناخالص ملی را افزایش دهد.
خسروانی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله از امروز سقف ارائه خدمات در این باجه به شعبه ارتقا پیدا می کند و برای افزایش کارایی و بهره وری شعبه نیاز است که افراد سرشناسی از اهالی کسب و پیشه که اینجا حضور دارند به ما کمک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: