کد خبر: ۴۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با اهدای لوح و هدایایی به خانواده شهید مدافع حرم از مقام والای این شهید تجلیل کردند.
در حاشیه همایش هم‌اندیشی مدیران ارشد بانک و شرکت‌های گروه مالی در مراسمی از خانواده شهید مدافع حرم «علیرضا بُرِیری» تجلیل شد.
در این مراسم حمید رحمتیان مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی از برگزاری این‌گونه مراسم تشکر کرد و قدردانی از خانواده شهیدان مدافع حرم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: دلیل اصلی حضور جوانان این کشور برای دفاع از حریم ولایت، جایگاه شامخ ائمه اطهار در عقاید مردم است.
وی با اشاره به جان‌فشانی مدافعان حرم در میدان جنگ تصریح کرد: آنچه بیش‌ازپیش در این مبارزه حق علیه باطل نمایان است حضور بیش از هزاران نفر از هم‌وطنانمان در سطوح مختلف سرباز تا سردار و پاسدار و استقبال شهادت در این راه از سوی آن‌ها است.
رحمتیان به رشادت‌های مدافعان حرم استان‌های گیلان و مازندران نیز اشاره کرد و ادامه داد: در برهه‌ای از زمان که برای مبارزه علیه تعدادی انسان‌نما که خواسته اصلی آن‌ها نابودی آثار ماندگار ولایت است اعلام نیاز شد این پاسداران مازندران بودند که جانانه این مهم را بر عهده گرفتند.
مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی همسران شهدای مدافع حرم را رهرو واقعی، انسان‌های وفادار و شجاع عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، این شهید والامقام از پاسداران شهرستان بابلسر و شهدای واقعه خان‌طومان بوده که تاکنون پیکر مطهرش به میهن بازنگشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: