کد خبر: ۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
در بانک قرض الحسنه مهر ایران آغاز به کار کرد:
حیدری مشاور مدیرعامل و رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران: اولین باشگاه خیرین شبکه بانکی کشور فعالیت خود را در این بانک آغاز نموده و همكاري، مشاركت اثربخش،فعاليت مطلوب و پايبندي به رويكرد ارزش آفريني خیرین کشور را طلب می نماید.
حیدری مشاور مدیرعامل و رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به نقش و جایگاه خیرین در شناسایی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه بیان داشت: اولین باشگاه خیرین شبکه بانکی کشور فعالیت خود را در بانک قرض الحسنه مهر ایران آغاز نموده و همكاري، مشاركت اثربخش ، فعاليت مطلوب و پايبندي به رويكرد ارزش آفريني خیرین کشور را طلب می نماید.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حیدری با تبیین نقش خیرین، نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی در جذب و تامین منابع قرض الحسنه اظهارداشت: این بانک با هدف شناسایی، تکمیل بانک اطلاعاتی و تقویت و هم افزایی بیشتر با نیکوکاران جامعه اقدام به تشکیل و راه اندازی اولین " باشگاه خیرین" شبکه بانکی نموده است.
وی افزود: الگوسازی اقدامات ارزشمند خیرین و تقویت روحیه خیراندیشی، موثرترین پشتوانه بهبود سرمایه های اجتماعی است و ایجاد باشگاه خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند به تحقق اهداف و بهبود عملکرد آن کمک نماید.
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهرایران با تجمیع سپرده های خیرین و تخصیص آن به زمینه های مختلفی همچون حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها، بهزیستی  و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ازدواج جوانان، رفع مایحتاج ضروری نیازمندان ، ودیعه و تهیه مسکن، اشتغالزایی، درمان بیماران خاص و غیره نقش اساسی در جامعه ایفا نموده است.
مشاور مدیرعامل با اشاره به اهتمام کارکنان در تحقق مسئولیت های اجتماعی اظهارداشت: پرسنل جوان و متخصص این بانک با بهره گیری از تعالیم اصول بانکداری اسلامی، کمک به نیازمندان واقعی، اهتمام به اجرای عدالت اجتماعی و افزایش قدرت خرید آحاد جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
حیدری ضمن تشریح اقدامات مطلوب بانک در زمینه تحقق محور های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: با توجه به درون زا بودن خدمات و فعالیت های بانک قرض الحسنه مهرایران و عدم وابستگی آن به منابع و سرمایه های بخش دولتی، پتانسیل بالقوه ای برای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه بانک وجود دارد.
وی با اشاره به محور های پولی و بانکی در تحقق " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهارداشت: در راستای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و به منظور بهره مندی بیشتر فعالان اقتصادی از منابع و خدمات نظام بانکی، کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در این بانک تشکیل شده و اقدامات مناسبی به منظور رشد اشتغالزایی و کارآفرینی، شناسایی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه و تامین مالی خرد برای توسعه کسب و کارهای کوچک در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: