کد خبر: ۴۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
شرکت بیمه ملت، در راستای رشد طرح "آرامش در سفر" بیمه های عمر و حوادث، با شبکه های فروش تخصصی محصولات گردشگری همکاری و محصولات بیمه ای خود را از این طریق ارائه می نماید.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در همین راستا بعنوان اولین شرکت بیمه، اقدام به همکاری با "سیستم گردشگری راتا" نموده است.
بر اساس این گزارش، سیستم مذکور یک سیستم رزرواسیون گردشگری است که کلیه خدمات این حوزه، از قبیل صدور بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو انواع هتل و مراکز گردشگری، صدور ویزای مسافرتی برخی کشورها و همچنین صدور بیمه مسافرتی، خرید تورهای گردشگری اجرا کنندگان اصلی و هر آنچه که مربوط به خدمات گردشگری می باشد را بصورت یکجا گردهم آورده و ضمن تسهیل کار آژانس ها و افزایش سرعت آنها در تهیه خدمات مسافرتی معتبر برای مشتریان خود از مزایای بسیاری همچون کاهش هزینه ها، مدیریت فروش، مدیریت مالی و همچنین ایجاد CRM(مرکز ارتباط با مشتریان) برای هر یک از آژانس های عضو، برخوردار می باشد.
بیمه ملت نیز با توجه به جایگاه ویژه خود در بیمه های عمر و حوادث و بیمه های مسافرتی، از این سیستم استقبال کرده و بعنوان اولین و تنها شرکت بیمه  قرارداد همکاری را با سیستم جامع گردشگری راتا منعقد نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: