کد خبر: ۴۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کارگاه آموزشي پيشگيري از سرقت با همکاري مديريت شعب موسسه اعتباری ثامن خراسان رضوي، حراست و پليس پيشگيري با حضور کارکنان برگزار شد.
معاون پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي با اشاره به مصوبات کميسيون پيشگيري از وقوع جرائم استان خواستار توجه و حساسيت بيشتر کارکنان نسبت به اقدامات پيشگيرانه از سرقت شد.
سرگرد شجاعي با اشاره به اقدامات قبل از سرقت گفت: آموزش و توجيه کارکنان توسط روسا شعب و حراست ثامن در خصوص سرقت‌هاي احتمالي و استفاده از سيستم‌هاي هشداردهنده ضروري است.
وي با تأکيد بر اهميت برگزاري کلاس‌هاي توجيهي و امنيتي در خصوص نحوه عملکرد کارکنان هنگام سرقت افزود: تهيه ريموت اعلام‌خطر و نسب پدال‌هاي اعلام‌خطر به شکل ثابت زير ميز کارکنان ضروري است.
شجاعي حفظ خونسردي کارکنان بانک در هنگام ورود سارقين، فعال کردن شستي پدال ثابت يا ريموت، انجام اقدامات سلبي ازجمله طفره رفتن از باز کردن سريع درب گاوصندوق، اجتناب از هر نوع درگيري، سعي در ثبت مشخصات ظاهري، لباس، علائم مشخصه سارقين و در صورت امکان ريختن وجوهات نقد موجود در گيشه‌ها به داخل سطل زباله را از مهم‌ترين وظايف کارکنان در هنگام سرقت عنوان کرد.
وي به اقدامات پس از سرقت اشاره و اضافه کرد: پس از اتمام سرقت از خروج حاضرين از شعبه جلوگيري شود و مشخصات و شماره پلاک وسايل نقليه‌اي که به دنبال سارقين حرکت مي‌کنند را يادداشت و در اختيار پليس قرار دهيد.
سرگرد شجاعي در پايان اين کارگاه آموزشي تصريح کرد: رئيس شعبه بايد بلافاصله پس از فرار سارقين درب بانک را بسته تا از ورود مجدد سارقين به داخل شعبه در صورت حضور پليس در خارج از ساختمان جلوگيري شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: