کد خبر: ۴۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه بانک سپه در سالروز خروج خود از تحریمها قرار دارد و در این یکسال اقدامات اساسی در زمینه گسترش فعالیتهای ارزی خود صورت داده است گفت: از جمله موفقیتهای این بانک فعال سازی شعب خارجی و رشد 35 درصدی حجم فعالیتهای ارزی است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی در نشست پیگیری تسهیلات طرحهای استان کرمان که با حضور استاندار کرمان، اعضای هیأت مدیره و روسای ادارات کل تسهیلات و بررسی طرحهای بانک سپه و نیز تنی چند از صنعتگران استان کرمان برگزار شد اظهارداشت: از تلاشهای استاندار پرتلاش کرمان تشکر کرده و از اینکه دلسوزانه در این جلسه حضور یافته و در پی رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تحت مدیریت خویش است قدردانی می نمایم.
وی از تحولات اقتصادی، اجتماعی و... صورت گرفته در استان کرمان یاد کرد و گفت: الگوی مورد استفاده در استان کرمان با تدبیر و هدایت استاندار محترم، الگوی جدیدی از توسعه می باشد که مبتنی بر توانمندسازی منطقه است.
مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه قدیمی ترین بانک ایرانی است که پس از خروج از تحریمهای نا مشروع و غیر قانونی , عملکرد مطلوبی در بخش فعالیتهای ارزی داشته است.
وی افزود: بانک سپه اولین بانکی بود که به پشتیبانی از طرحهای اقتصاد مقاومتی اقدام کرد و این مهم همچنان از اولویتهای این بانک است.
چقازردی اظهار امیدواری کرد که با این همدلی ها گامهای موثری در راستای توسعه اقتصادی کشور و استان کرمان برداشته شود.
در نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه با استاندار کرمان و هیات همراه ضمن بررسی وضعیت موجود، در خصوص راههای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان و نحوه حمایت بانک سپه از آنها گفت و گو شد.
براساس این گزارش، یکی از همین واحدها که با سرمایه گذاری و حمایتهای بانک سپه به مرحله بهره برداری می رسد، رسما در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.
در ادامه این دیدار استاندار کرمان نیز گفت: بانک سپه در کرمان یک مگاسرمایه گذار است و این بانک از واحدهای مختلف اقتصادی در این استان حمایت می کند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: علیرضا رزم حسینی در نشست پیگیری تسهیلات طرحهای استان کرمان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و روسای ادارات کل تسهیلات و بررسی طرحهای بانک سپه و نیز تنی چند از صنعتگران کرمان برگزار شد اظهارداشت: من از بانک سپه به سبب حمایتهای این بانک از واحدهای اقتصادی و طرح و پروژه های ملی و صنعتی تشکر می کنم.
رزم حسینی با تأکید بر اینکه با همکاری باید بتوانیم به توسعه و آبادانی ایران عزیز کمک کنیم گفت: در کرمان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گامهای مهمی برداشته شده و جنس اقتصاد مقاومتی در این استان از جنس مردمی و توانمندسازی سرمایه گذاری مردم در اقتصاد است.
وی با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج در استان کرمان گفت: با جلب اعتماد مردم در اقتصاد و مشارکت بیش از پیش آنها می توان ضمن تحقق اقتصاد مقاومتی ، کشور را رو به توسعه هدایت کرد.
وی از مدیران بانک سپه خواست تا در افتتاحیه برخی از طرحهایی که با مشارکت این بانک در حال بهره برداری هستند، در ایام مبارک دهه فجر و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: