کد خبر: ۴۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مدیرعامل صرافی بانک توسعه صادرات اعلام کرد که به عنوان یک صرافی منتخب بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای عرضه اسکناس دلار به متقاضیان آمادگی دارد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، آقای محسن بوالحسنی با اعلام این مطلب افزود: پیرو توافقات انجام شده با بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای سیاست های تنظیم بازار ارز این صرافی نسبت به عرضه اسکناس دلار به صورت خرد و عمده اقدام می کند.
شرکت صرافی توسعه صادرات (سهامی خاص) بعنوان اولین شرکت صرافی بانکی در تاریخ 04/05/1383 ثبت گردیده و با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شروع به فعالیت نموده است.
در چارچوب دستورالعمل اجرایی تاسیس ،فعالیت و نظارت بر صرافی ها مورخ 28/05/1393 ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت صرافی توسعه صادرات با تطبیق شرایط خود با دستورالعملهای بانک مرکزی موفق به تمدید مجوز فعالیت خود در تاریخ 08/05/1394 به شماره 116901 گردیده است و در حال حاضر شرکت صرافی توسعه صادرات از شرکتهای صرافی مجری سیاستهای ارزی بانک مرکزی ج.ا.ا نیز محسوب می شود.
این شرکت در امر خرید و فروش انواع ارزهای خارجی اعم از نقدی و حواله و مسکوکات طلا فعالیت می نماید. در سالهای اخیر که بواسطه شرایط تحریم اقتصادی از فعالیت بانکها در عرصه ارسال و دریافت حواله های خارجی کاسته شده است ، شرکت صرافی توسعه صادرات نقش بسزایی در انجام حوالجات از طریق شبکه کارگزاری جهانی خود ایفاد نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: