کد خبر: ۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
مدیرعامل بیمه دی در نشست با کارگزاران استان تهران عنوان کرد:
باحضور مدیرعامل، معاون فروش و توسعه بازار و مدیران شرکت بیمه دی نشستی با کارگزاران بیمه استان تهران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ در ابتدای این نشست محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار ضمن خوش آمدگویی به حضار نقش شبکه کارگزاری را در ارائه خدمات بیمه ای مؤثر و غیر قابل انکار دانست. وی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی نزدیک کارگزاران با شرکت بیمه دی برشمرد و با ارائه گزارشی از برنامه شرکت ابراز امیدواری کرد که این نشست نقطه آغاز خوبی برای شروع همکاری های آینده باشد.
سپس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن عرض خیرمقدم به کارگزاران بیمه استان تهران با ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت بیان داشت: خوشبختانه در طی سه سال گذشته اقدامات بزرگ و ارزنده ای در بخش های مختلف بیمه دی اتفاق افتاده است. ایشان بهبود سه پله ای رتبه توانگری شرکت در سنوات گذشته، افزایش سرمایه شرکت به 250 میلیارد تومان، اصلاح ساختارهای شرکت، بهبود شاخص های بیمه ای، انضباط مالی، اجرائی شدن سند راهبردی شرکت، نگاه کارشناسی و برنامه محور به رویکردها، انسجام سازمانی و عرضه محصولات جدید بیمه های عمر را بخشی از اقدامات اساسی در سال شکوفایی شرکت دانست.
نائب رئیس هیئت مدیره بیمه دی گفت: در حال حاضر شرکت از یک انسجام خوب سازمانی برخوردار است و سعی شده است با رعایت اصول حرفه ای و پرتفوی پاک بتوانیم در صنعت بیمه کشور نقش خود را به خوبی اجرا کنیم.
مدیرعامل بیمه دی تبلیغات هدفمند شرکت در سال جدید را کمک به ارتقای فرهنگ صنعت بیمه دانست و اظهار داشت؛ در تبلیغات سعی شد با خلق ایده های جدید و مبتکرانه در بالا بردن جایگاه برند شرکت نزد مشتریان قدم های خوبی خصوصاً در فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری برداشته شود.
آقای بختیاری با مهم دانستن نقش و جایگاه ارزنده کارگزاران در صنعت بیمه، آمادگی بیمه دی را جهت ارائه بهترین خدمات اعلام و خواستار نشست های از این دست در آینده نزدیک شد.
پس از سخنان آقای سید مجید بختیاری، یاسر فرهی مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت نیز از حضور کارگزاران بیمه استان تهران تقدیر و تشکر و آمادگی خود را جهت تعامل خوب و سازنده اعلام نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: