کد خبر: ۴۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، برنامه نخست وزیر انگلیس برای خروج کامل از اتحادیه اروپا، رسوایی برای شرکت سامسونگ، دفاع شئی جین پینگ از تجارت آزاد و ترامپ درمقابل اروپا از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های مهم جهان در روز چهارشنبه هستند.
*برنامه نخست وزیر انگلیس برای خروج کامل از اتحادیه اروپا – نیویورک تایمز
ترزا می در سخنرانی خود از یک خروج کامل از اتحادیه اروپا صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که زمان جدایی و اختلاف به پایان رسیده است. ترزا می تاکید کرد که به دنبال به دست آوردن کنترل بر مهاجرت و خروج از دادستانی عالی اروپا است.

از رسوایی بزرگ سامسونگ تا صف آرایی اروپا در برابر ترامپ

*رسوایی برای شرکت سامسونگ – وال استریت ژورنال
بازداشت مدیر سامسونگ توسط دادستانی به جرم پرداخت رشوه و اختلاس و رابطه با رئیس جمهور کره جنوبی ضربه ای سخت به سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های جهان بود.این تصمیم باعث شد تا ارزش سهام این شرکت به کاهش شدید داشته باشد. جی‌وای‌لی متهم است 36.42 میلیون دلار به یکی از وابستگان رئیس جمهور این کشور برای دریافت مجوز ادغام برخی زیرمجموعه‌های خود پرداخت کرده است.

از رسوایی بزرگ سامسونگ تا صف آرایی اروپا در برابر ترامپ

*دفاع شئی جین پینگ از تجارت آزاد – گاردین
رئیس جمهور چین شئی جینپینگ در کنفرانس مجمع اقتصاد جهانی داووس از جهانی سازی دفاع کرد و اعلام نمود هیچ برنده ای در جنگ تجاری وجود نخواهد داشت. رئیس جمهور چین اعلام کرد اگر دونالد ترامپ دست به ایجاد مانع بزند از تجارت آزاد حمایت خواهد کرد.

از رسوایی بزرگ سامسونگ تا صف آرایی اروپا در برابر ترامپ

*ترامپ درمقابل اروپا – لوموند
پاریس، برلین و بروکسل از سخنان تند ترامپ به اتحادیه اروپا عصبانی هستند. اروپایی ها همچنین نسبت به گرم شدن روابط واشنگتن و مسکو در آینده نگران هستند. طرفداری ترامپ از برگزیت استقبال از ترزا می نخست وزیر انگلیس است.

از رسوایی بزرگ سامسونگ تا صف آرایی اروپا در برابر ترامپ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار