کد خبر: ۴۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
مرور تیترهای مهم روزنامه های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، مراسم تحلیف دونالد ترامپ و وعده او برای بازسازی آمریکا، رشد اقتصادی چین و نجات کودکان از بهمن از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های امروز جهان هستند.
 *از این لحظه اولویت آمریکا است – گاردین
دونالد ترامپ ، با ادای سوگند چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شد. دونالد ترامپ دراولین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهور اعلام کرد کشورش در بحران است  و وعده بهبود وضعیت را داد و گفت «از این لحظه، آمریکا تنها اولویت است». باراک اوباما درجریان سخنرانی بدون هیچ عکس العملی بود درحالیکه جورج بوش به نظر ناراحت می رسید.

از لحن تاریک ترامپ تا نجات کودکان از زیر بهمن!

*وعده ترامپ برای بازسازی کشور – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد . در سخنرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تغییر و شکل دادن درآمریکا صحبت کرد. او از لحنی تاریک در سخنرانی خود استفاده کرد که به نظر پایانی برتغییرات 70 ساله در آمریکا خواهد بود.سخنان ترامپ بیانگر واضح خارج شدن آمریکا از سازمانهایی است که درطی دهه ها این کشور عضو اصلی اش بوده است.

از لحن تاریک ترامپ تا نجات کودکان از زیر بهمن!

*رشد اقتصادی چین با وجود بدهی بالا – ساوت چاینا مورنینگ پست
بدهي‌هاي چين در سال گذشته ميلادي با رشد روبرو شدند ولي بانک مرکزي چين به بانک‌هاي اين کشور اعلام کرده که مي‌توانند وام‌هاي بيشتري را در سال جديد ارائه دهند.اقتصاد چين، سال گذشته رشد داشته است و حتي افزايش داشته است. درعين حال بسياري از اقتصاددانان معتقدند اين آمار منتشر شده توسط مقامات چيني واقعي نيست و پکن با بدهي‌هاي روبه افزايش در چالش خواهد بود. رشد اقتصادي چين سال گذشته 6.7 درصد بوده است. 

از لحن تاریک ترامپ تا نجات کودکان از زیر بهمن!


*نجات کودکان از بهمن – کوریر دلا سرا
امدادگران ایتالیایی موفق به نجات جان ۴ کودک و یک زن از زیر آوار بهمن شدند. تاکنون ۱۰ تن از کسانی که در هتل ریگوپیانو بر اثر سقوط بهمن محبوس شده بودند نجات یافتند. نجات یافتگان به بیمارستان منتقل شده اند. امدادگران همچنین اجساد دو تن از کارکنان این هتل را کشف کرده اند.سقوط بهمن به دلیل وقوع زمین لرزه هایی پی در پی در مرکز ایتالیا بوده و شرایط جوی، فعالیت امدادگران را با موانعی جدی مواجه کرده بود.

از لحن تاریک ترامپ تا نجات کودکان از زیر بهمن!


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار