کد خبر: ۴۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه یزد بازدید و در گردهمایی نمایندگان شبکه فروش حضور یافت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی ، در این بازدید امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل ، امیر شفیعی مدیر امور شعب، شهروز مجیدی مدیر فناوری اطلاعات، جناب آقای مهندس قدیری مدیرکل محترم استان یزد و روسای محترم شعب بانک ملت شهرهای استان یزد، مهندس صفدری را همراهی کردند.در این گردهمایی و بازدید، مسائل و مشکلات شعب و وضعیت خدمات رسانی به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.
این گزارش می افزاید: در ابتدای این مراسم محمدعلي حاجي محمدي ریاست محترم شعبه یزد با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ضریب خسارت و سهم از بازار ؛ فعالیت شعبه خود را تشریح کرد.
در ادامه جناب آقای شفیعی مدیر امور شعب آماری در خصوص پرتفوی شعبه یزد و خدمات انجام شده توسط این شعبه ارائه کرد.
بر اساس این گزارش مجید صفدری مدیرعامل در این گردهمایی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری و توجه به فروش حرفه ای، فرآیند فروش خدمات بیمه گری از جمله مشاغل تخصصی و حرفه ای است و اگر نمایندگان محترم شبکه فروش با علم مدرن بازاریابی و فروش آشنا نباشند آنگاه نمی توانند اطمینان و اعتماد و ترغیب برای مشتریان ایجاد کنند و از طرفی رفتار مصرف کنندگان اثبات می کند که "مبادله" اساس و پایه یک فروش موفق است که لازمه آن انجام مذاکره موثر و علمی است. در پژوهش های انجام یافته به نکاتی مهم در رفتار مشتریان دست یافته اند. از جمله اینکه سه نوع خرید وجود دارد: 1) خرید مطابق منطق و عقلانیت 2) خرید مطابق تجربه 3) خرید بر اساس فشار محیطی، بنابراین بهترین نوع فروش در صنعت بیمه مدل اسپین و بازاریابی رابطه مند از اثرگذارترین نوع مارکتینگ می باشد.در بازاریابی رابطه مند به حفظ مشتری و در کنار مشتری بودن تاکید می شود. در این بازاریابی می توان به عنوان مشاور و فروشنده حرفه ای در کنار مشتری بوده و با ایجاد روابط بلند مدت در فروش انواع بیمه نامه و ایجاد رضایتمندی به نتایج مطلوبی دست یافت.
مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص فعالیت های این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: پلنگ ایرانی را بیمه کردیم. بیمه نامه پلنگ ایرانی به عنوان یک نوآوری در صنعت بیمه کشور با استقبال مواجه شد و این بیمه نامه مورد توجه بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی نیز قرار گرفته است.
هم چنین در ادامه مراسم آقای مهندس قدیری مدیرکل محترم استان یزد نیز به ایراد سخنرانی پرداختند و در رابطه با تعاملات بانک و بیمه مطالبی را اظهار نمودند.
در این گردهمایی و بازدید؛ نمایندگان شرکت بیمه "ما" در استان یزد مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: