کد خبر: ۴۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، برنامه فشرده کاری رییس جمهور جدید آمریکا، هشدار وکلا به نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت، کوبایی ها در برزخ ترامپ و شروعی سخت برای مذاکرات آستانه از جمله مهمترین تیترهای روز سه شنبه صفحه اول روزنامه های جهان هستند
*برنامه فشرده کاری ترامپ– وال استریت ژورنال
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته اول کار خود را با یک برنامه شلوغ و فشرده آغاز کرد. این برنامه شامل تلاش برای گرفتن تایید اعضای کابینه پیشنهادی تا صدور دستورهای اجرایی و مشخص کردن مسیر ایالات متحده درباره مهاجرت تجارت خارجی است.

مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان

 *هشدار وکلا به نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت – گاردین
وکلای ارشد دولتی به خانم ترزا می نخست وزیر انگلستان درباره خارج کردن هرگونه قانونی از لایحه خروج از اتحادیه اروپا هشدار دادند. به گفته این وکلا اگرچه این امر از نظر سیاسی جذابیت دارد اما قادر به ایجاد مشکلات بیشتری برای دولت خواهد بود. وزرای دولت تمایل دارند تا با تصویب لایحه ای از مخالفت حزب اپوزیسیون در روند برگزیت جلوگیری کنند.

مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان

*کوبایی ها در برزخ ترامپ – نیویورک تایمز
بیش از هزار کوبایی در مسیر رسیدن به آمریکا در مکزیک متوقف شدند که به دلیل تصمیم دولت اوباما در توقف ارائه امتیازمهاجرت به کوبایی ها است. این تغییر باعث شده بسیاری از کوبایی ها در مکزیک منتظر تصمیم گیری دولت دونالد ترامپ هستند که پیشتر از ساخت دیوار در مرز مکزیک صحبت کرده بود.

مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان

*شروعی سخت برای مذاکرات آستانه – حریت
مذاکرات صلح سوریه با هدف حل درگیریهای سوریه در آستانه قزاقستان شروعی سخت داشت. این مذاکرات برای اولین بار با حضور گروههای شورشی و مخالف دولت درمقابل نمایندگان بشار اسد با حمایت روسیه ، ترکیه و ایران برگزار شد. دو طرف مخاصمه موضعی متفاوت درقبال مذاکرات دارند. مقامات سه کشور ایران، ترکیه و روسیه نیز مذاکراتی جداگانه و طولانی در پایتخت قزاقستان داشتند.

مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار