کد خبر: ۴۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در همایش خانوادگی عترت غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد، ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور خانواده گفت: هدف اصلي از خلقت انسان، درک بندگي خداوند است.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران؛ حجت الاسلام رحیمی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج - در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع خانواده اظهار داشت: اساسا برگزاری چنین همایش ها و طرح هایی در فرهنگ سازي، آگاهي بخشي و اطلاع رساني کارکنان و خانواده هايشان بسیار موثر است؛ چرا که از طريق چنين رويدادهايي است كه مي توان افراد را به صورت متمركز متوجه اهميت نهاد خانواده كرد.
وی در ادامه از خانواده به عنوان نهادي یاد کرد كه اگر به درستي در جايگاه رفيع خود قرار داشته باشد، ساير اركان تاثيرگذار جامعه هم به سمت رشد و تعالي حركت خواهند كرد و در غیر این صورت در مسير ضعف و اضمحلال قرار گرفته و تمام اركان جامعه به سمت سقوط حركت مي كند.
حجت الاسلام رحیمی با  ذكر احاديث و رواياتي از ائمه معصومين درباره اهميت خانواده اظهار داشت: رسيدگي به امورخانواده با مشاركت همه اعضاي خانواده در راستای سازندگي بيشتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در ادامه تاکید کرد: هدف اصلي از خلقت انسان، تكامل جسمي و روحي است تا انسان بتواند لذت بندگي خدا را بهتر درك كند و تمام ابزارهاي مادي و معنوي در نهايت بايد اين احساس متعالي را در انسان ايجاد كرده تا بتواند نقش سازنده تري را در هستي به عهده بگيرد.
حجت الاسلام رحيمي در پايان خاطر نشان کرد: انساني كه به اين مرحله از رشد دست پيدا كند با تکیه بر اتصال به منبع لايزال قدرت الهي مي تواند منشا تاثیرات مثبت در محيط كاري و اجتماعي خود باشد بنا بر این با آرامش بیشتری انجام وظیفه خواهد كرد لذا اين مهمترين هدفي است كه باید مدیران و کارکنان در تمام بخش هاي فعال در بانك مهر اقتصاد به دنبال تحقق و فراگير كردن آن باشند.
محمد قضايي_ رئيس اداره امور شعب غرب استان تهران_  نیز در ادامه مراسم با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در راستای بهبود شاخص هاي سلامت فكري و آرامش خانوادگي كاركنان گفت: بدون ترديد يكي از نيازهاي اساسي هر فعاليت سازنده اقتصادي؛ تامین آرامش، آسايش و پاسخگويي به نيازهاي اساسي نیروی انسانی پس از ساعات کاری است كه نقشی غیر قابل انکار در تحقق اهداف كلان بانک دارد.
وی در ادامه افزود: بايد توجه داشت كه پاسخگويي به مطالبات کارکنان در حكم سرمايه گذاري بلند مدت در بهره وري و افزايش راندمان كاري همکاران است و نتيجه نهايي آن در بهبود شاخص هاي رشد و پيشرفت بانك جلوه گر خواهد شد.
قضايي ابراز داشت: تلاش و خدمت صادقانه تمامی همکاران در کنار پشتیبانی و همراهی خانواده های عزيز، از عوامل اصلی کسب دستاوردها و موفقیت های درخشان بانک مهر اقتصاد بوده است.
شايان ذكر است این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی همراه بود در پایان از تمامی خانواده ها تجلیل به عمل آمد.         

نام:
ایمیل:
* نظر: