کد خبر: ۴۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
وزير تجارت و صنايع عمان تسهيل كردن قوانين صادرات ايران به عمان را مهم خواند و گفت: در سال هاي اخير قوانيني وجود داشت كه مشكلاتي براي صادركنندگان ايراني به وجود اورده بود ولي در حال حاضر مشكلات برطرف شده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از ایکو پرس علي بن مسعود السنيدي افزود: در حال حاضر كشور عمان به عنوان يكي از باثبات ترين كشورهاي حوزه خليج  فارس مي تواند نقش مهمي براي كالاهاي جمهوري اسلامي ايران و مخصوصا خودرو در منطقه داشته باشد.
 وی ادامه داد: كشور عمان پتانسيل زيادي براي واردات خودرو دارد و با توجه به كاهش موانع تعرفه اي، ايران خودرو مي تواند جايگاه خوبي در بازار خودرو اين كشور داشته باشد.
وزير تجارت و صنايع عمان كه از غرفه ايران خودرو بازديد مي كرد، كيفيت و زيبايي خودرو را يكي از مهمترين مولفه خودروهاي وارداتي به اين كشور برشمرد و تصريح كرد: حجم بازار عمان حدود ١٥٠ هزار دستگاه در سال است و با برنامه ريزي حساب شده ايران خودرو مي تواند بخش عمده اي از اين رقم را به خود اختصاص دهد.
وی خاطرنشان ساخت: در سال هاي اخير شركت تويوتا نقش مهمي در تامين بازار خودرو اين كشور داشته است.
وي ابراز اميدواري كرد: جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه ها و بخصوص خودرو نقش تعيين كننده اي در اقتصاد و صنعت اين كشور ايفا كند.
نام:
ایمیل:
* نظر: