کد خبر: ۴۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
در پي تعامل بيمه مركزي و وزارت آموزش و پرورش
در ادامه تعاملات بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران و وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش و فرهنگسازي عمومي، مفاهيم بيمه اي در قالب پيام هاي قابل درك در مقاطع مختلف تحصيلي مجلات رشد،منتشر شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، با ايجاد فضاي تعامل و تفاهم با مسئولان آموزش و پرورش، مفاهيم بيمه هاي بازرگاني نيز در كنار بيمه هاي اجتماعي به گروه نشريات تخصصي برهان اضافه شد تا دانش آموزان از اين مفاهيم بهره مند شوند.
بر اساس همين گزارش توزيع سراسري، دسترسي عمومي و استفاده از قالب هاي متنوع مانند داستان تصويري، كاريكاتور، اينفوگرافي و مقالات متنوع از جمله دلايلي است كه اين نشريه را به يك رسانه اثرگذار مبدل كرده كه شوق مطالعه را در ميان دانش آموزان به شكل محسوسي افزايش مي دهد.گفتني است انتشار مطالب بيمه اي در ساير عناوين و مقاطع نشريه رشد تا پايان سال تحصيلي جاري ادامه دارد و با تعاملات صورت گرفته در سال تحصيلي آتي، انتشار مطالب جديد از سر گرفته خواهد شد.
شايان ذكر است تاكنون مطالب بيمه اي در بخش رياضيات و كاربرد نشريه رشد برهان تحت عناوين رياضيات بيمه اي ( بيمه دانش آموزي) و رياضيات بيمه اي ( عمر و سرمايه گذاري) در مجموع با شمارگان چهل و شش هزار نسخه منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: