کد خبر: ۴۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه‌های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، گسترش ترس و خشم با اجرای قانون منع مهاجرت، عوارض آزمایش اتمی بر سربازان آمریکایی، مساله رهبری چپ ها و اعتراض شرکت های بزرگ به قانون مهاجرت ترامپ از جمله مهم‌ترین تیترهای صفحه نخست روزنامه جهان در روز یکشنبه هستند.
*گسترش ترس و خشم با اجرای قانون منع مهاجرت – ایندیپندنت
تصمیم دولت دونالد ترامپ درباره منع ورود مهاجران و شهروندان هفت کشور مسلمان باعث آشوب و سردرگمی در سراسر دنیا شده است. افرادی که درحال بازگشت به آمریکا از این کشورها بودند در فرودگاه های آمریکا بازداشت شدند.
از کابوس‌های اتمی تا تبدیل شدن فرودگاه به بازداشتگاه!

*عوارض آزمایش اتمی بر سربازان آمریکایی – نیویورک تایمز
نزدیک به 4 هزار نیروی ارتش آمریکا که در پاکسازی منطقه آزمایش اتمی درانوتاک  1977 تا 1980 فعالیت کردند اکنون از عوارض رادیواکتیو در محل کار رنج می برند و قادر به پرداخت هزینه های پزشکی نیستند. مشکلاتی چون سرطان ، پوکی استخوان و بیماری در کودکان این افراد از عوارض این پاکسازی بوده است . ارتش آمریکا می گوید رادیواکتیو درجریان پاکسازی منطقه خطرناک نبوده و دولت از پرداخت هزینه های پزشکی به سربازان امتناع می کند.
از کابوس‌های اتمی تا تبدیل شدن فرودگاه به بازداشتگاه!

*رهبری چپ ها – لوپاریزین
با نزدیک شدن به دور دوم رای گیری برای انتخاب رهبر احزاب چپ ها رقابت میان بنوآ اموند و مانوئل والس شدید شده و در آخرین نظرسنجی ها اموند از والس پیشی گرفته است.
از کابوس‌های اتمی تا تبدیل شدن فرودگاه به بازداشتگاه!

*اعتراض شرکت های بزرگ به قانون مهاجرت ترامپ – وال استریت ژورنال
روئسای صنعت فن آوری در آمریکا با انتقاد از حکم منع ورود شهروندان هفت کشور مسلمان انتقاد کردند. شرکتهای گوگل، اپل ، فیس بوک ، مایکروسافت ، اوبر و دیگر شرکتهای بزرگ نسبت به تاثیرات این حکم بر کارمندان خود ابراز نگرانی کردند و آنرا نقض اصول فردی و شرکت های آمریکایی دانستند.
 از کابوس‌های اتمی تا تبدیل شدن فرودگاه به بازداشتگاه!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار