کد خبر: ۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
موافقت اعضای کمیسیون عمران مجلس با استیضاح وزیر راه و شهرسازی
رئیس کمیسیون عمران مجلس در پی خوددارى آخوندى از حضور در جلسه کمیسیون عمران مجلس، از تصمیم اعضای این کمیسیون برای طرح استیضاح وزیر راه در صحن علنی خبر داد.
استیضاح آخوندی در دستور کار بهارستان
محمدرضا رضایی در مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما‏ از قانع نشدن نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: جمع بندی کمیسیون این است که این استیضاح برای طرح در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال شود.
‏‎ وی افزود: بیش از 75 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از حادثه قطار تبریز - مشهد ‏, متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودند و به خاطر بررسی برنامه ششم توسعه نتوانستیم جلسه بررسی استیضاح را برگزار کنیم.
رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: امروز این جلسه برگزار شد و برغم اینکه استیضاح وزیر راه و شهر سازی در دستور کار هفتگی مجلس قرار گرفت و معاونان وزیر به همراه نمایندگان متقاضی در جلسه حضور پیدا کردند اما متاسفانه آقای آخوندی در این جلسه حضور پیدا نکرد.
رضایی اظهار داشت: از علت حضور نیافتن وزیر در جلسه عصر امروز کمیسیون اطلاع نداریم.
وی ادامه داد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی حول 13 محور است و عمدتا مربوط به حادثه قطار تبریز مشهد ‏, به کار گیری افراد بازنشسته, همکاری شرکت های خصوصی با وزارت راه و شهرسازی و واگذاری امور به بعضی پیمانکاران است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار