کد خبر: ۴۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، دفاع ترامپ از تصمیم خود در منع ورود اتباع کشورهای مسلمان، فشار نمایندگان پارلمان به دولت ترزا می، آشوب و سردرگمی با فرمان مهاجرتی ریس جمهور آمریکا و پیروزی بنوآ امون در انتخابات احزاب چپ و سوسیالیست فرانسه از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*دفاع ترامپ از منع کشورهای مسلمان با افزایش اعتراضات – فایننشال تایمز
حکم منع ورود شهروندان هفت کشور جهان که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا صادر شد با انتقادات و اعتراضات جهانی روبرو شده است.ترامپ از فرمان خود دفاع کرد و آنرا برای جلوگیری از تروریسم مفید خواند و اجرای آن را موفق دانسته است. صدراعظم آلمان آنگلا مرکل جلوگیری از ورود پناهجویان به آمریکا را مخالف توافق ژنو خواند ، دیگر رهبران جهان نیز به این حکم انتقاد کردند.
دنیا پشت چراغ قرمز

*فشار بر دولت ترزا می – گاردین
خانم ترزا می نخست وزیر انگلستان با اعتراضات شدید از سوی نمایندگان پارلمان درباره عدم تمایلش به محکوم کردن سیاست رئیس جمهور آمریکا درباره منع ورود مسلمانان روبروست. ترزا می در جریان کنفرانس مشترک خود با رئیس جمهور ترکیه از صحبت درباره حکم ترامپ خودداری کرد و در نهایت دفتر نخست وزیری با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با رویکرد ترامپ موافق نیست.این درحالی است که حتی نمایندگان حزب محافظه کار نیز اقدام ترامپ را محکوم کردند.
دنیا پشت چراغ قرمز

*آشوب و سردرگمی با فرمان مهاجرتی ترامپ – وال استریت ژورنال
تظاهرات و آشوب به دنبال فرمان دونالد ترامپ برای جلوگیری از ورود شهروندان هفت کشورهای مسلمان ادامه دارد. اعتراضات باعث شده تا دولت ترامپ موضع خود را درباره دارندگان گرین کارت که متولد این کشورها هستند کاهش دهد و اجازه ورود آنها را تسهیل نماید.
دنیا پشت چراغ قرمز

*یک چپ چپ – لیبراسیون
بنوآ امون در انتخابات احزاب چپ و سوسیالیست فرانسه با کسب 59 درصد آرا بر رقیب خود مانوئل والس پیروز شد. این پیروزی او را به رقابت در انتخابات ریاست جمهوری نزدیکتر کرد جایی که باید با فرانسوا فیون از حزب جمهوریخواه و ماری لوپن از جبهه ملی روبرو شود.
دنیا پشت چراغ قرمز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار