کد خبر: ۴۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین - روزنامه های جهان در روز سه شنبه افت و خیزهای بورس آمریکا بعد از ترامپ و انتخاب صدراعظم آینده آلمان را در تیترهای صفحه اول خود برجسته کرده اند.
به گزارش تجارت آنلاین، سقوط شاخص بورس آمریکا، پیش بینی رشد اقتصادی ژاپن، رقابت مارتین شولتس مشهور به مارتین قدیس با آنگلا مرکل و اخراج یک قاضی به دستور ترامپ از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه جهان هستند.

*سقوط شاخص بورس آمریکا – وال استریت ژورنال
شاخص های بورس آمریکا و اروپا با کاهش شدید همراه بود که از شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ پایینترین سطح خود را داشته است. سهام استاکس اروپا 1.05 درصد کاهش داشت که بزرگترین کاهش از 2 نوامبر تاکنون بوده است. حکم مهاجرت دولت ترامپ باعث ضربه به سهام داو جونز است.
رقابت بانوی صدراعظم با یک قدیس!

*پیش بینی رشد اقتصادی ژاپن – فایننشال تایمز
بانک مرکزی ژاپن پیش بینی رشد اقتصادی خود را افزایش داده است و دلیل آنرا سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دانسته است. با کاهش ارزش ین ژاپن در واکنش به سیاست های ترامپ ،بانک مرکزی این کشور از اعمال نرخ تازه بهره خودداری کرده و پیش بینی رشد اقتصادی را کرده است.
رقابت بانوی صدراعظم با یک قدیس!

*مارتین قدیس – اشپیگل
مارتین شولتس، به عنوان نامزد حزب سوسیال دموکرات آلمان برای پست صدراعظمی معرفی می شود. رهبران حزب سوسیال دموکرات آلمان توافق کرده اند که مارتین شولتس را به عنوان رقیب آنگلا مرکل برای پست صدر اعظمی معرفی کنند.
رقابت بانوی صدراعظم با یک قدیس!

*اخراج قاضی خاطی از دستور ترامپ – نیویورک تایمز
در پی صدور بیانیه ای از سوی سالی ییتس، دادستان کل آمریکا مبنی بر غیرقانونی بودن ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به این کشور، دونالد ترامپ وی را از کار برکنار کرد. سالی ییتس که بعنوان وزیر موقت دادگستری آمریکا بر سرکار بود، پس از نشستی که با وکلای حقوقی دادگستری آمریکا داشت با بیان اینکه متقاعد نشده است این دستور قانونی است، تاکید کرده بود وزارت دادگستری آمریکا از قانون ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور مذکور به آمریکا دفاع نخواهد کرد.

رقابت بانوی صدراعظم با یک قدیس!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار