کد خبر: ۴۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
براساس رتبه بندی نشریه The Banker اعلام شد
بانک‌پاسارگاد در موفقیتی دیگر توانست با کسب جایگاه 175 در بین 500 برند برتر بانکی جهان در سال 2017 و به‌ عنوان تنها بانک ایرانی در میان 10 برند برتر بانکی خاورمیانه، ایفای نقش کند و برای نظام بانکی کشور افتخار بیافریند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، گروه "برند مالی" (Brand Finance) نشریه بنکر (The Banker)  از گروه انتشاراتی تایمز مالی (Financial Times) همه ساله نسبت به ارزیابی برند بانک‌های برتر جهان بر اساس شاخص های فرایند ایجاد برند، درآمدها و قدرت برند، ارزش ویژه برند و عملکرد آن در کسب سهم بازار اقدام می‌کند.
در آخرین رتبه‌بندی نشریه بنکر منتشر شده در سال 2017، بانک‌پاسارگاد در رقابتی فشرده با بانک‌های بین‌المللی موفق شد با 153 پله صعود، در جایگاه یکصد و هفتاد و پنجم برند برتر بانک‌های جهان و همچنین در فهرست 10 برند برتر بانک‌های خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظه ای را به ثبت برساند. این موفقیت بانک‌پاسارگاد در صحنه بانکداری بین‌المللی افتخاری بزرگ نه فقط برای بانک‌پاسارگاد، بلکه موفقیتی عظیم برای نظام بانکی کشور در دوران پسا برجام است.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در سال 2015 و  در اولین حضور خود در این رقابت ها موفق به کسب جایگاه 328 در بین 500 برند برتر بانکی جهان شده‌بود. این بانک همچنین به‌عنوان برترین بانک ایران  (Bank of The Year) در سال 2016 از سوی نشریه بنکر انتخاب شده‌است.
لازم به ذکر است ارزش مالی برند بانک پاسارگاد براساس رتبه‌بندی مذکور معادل 978 میلیون دلار ارزیابی شده که در صورت‌های مالی بانک مورد شناسایی قرار نگرفته‌‌است.

نام:
ایمیل:
* نظر: