کد خبر: ۴۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
مديرعامل بانك سرمايه در نشست صميمي با مشتريان ويژه اين بانك از كسب رتبه نخست در شاخص هاي اصلي نظام بانكي و اخذ مجوز در خصوص افتتاح شعبه و صرافي سرمايه در دبي خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، دكتر محمدرضا خاني، مديرعامل اين بانك در نشست صميمانه با مشتريان vip اين بانك با اشاره به فاصله گرفتن بانك سرمايه از بانكداري سنتي و حركت به سمت بانكداري شركتي اظهار داشت: نظام بانكداري ايران مبتني بر بانكداري سنتي است كه اين موضوع در صحنه بين المللي پاسخگوي نياز مشتريان نخواهد بود.
وي افزود: پس از حضور تيم مديريتي جديد و با سياست جوانگرايي مديران، عزم خود را بر تحقق مصداق واقعي بانكداري شركتي و در مرحله بعد حركت به سمت بانكداري تخصصي قرار داد، كه به لطف خدا تا حدود زيادي از بانكداري سنتي به بانكداري شركتي هجرت كرده ايم و تا پايان سال نيز تمام معيارهاي يك بانكداري شركتي را در عمل محقق خواهيم نمود و تمامي نيازهاي مشتريان را در شعب خود پاسخ خواهيم داد.
مديرعامل بانك سرمايه در ادامه با اشاره به ارتباط گسترده با جامعه بين المللي كه لازمه تحقق بانكداري شركتي است اظهار داشت: بانك سرمايه تنها بانك در بخش خصوصي است كه توانسته مجوز ايجاد صرافي و بانك در دبي را كسب نمايد و با آينده نگري هاي لازم با بالاترين مقام دبي مشاركت نمود تا در صورت ايجاد منازعات سياسي در آينده صرافي و بانك سرمايه دچار تزلزل نشود.
دكتر خاني ادامه داد: گام بعدي در نيل به اين هدف، ايجاد شعبه در ايتاليا، چك و اتريش بود و قراردادهاي نهايي با سرمايه خارجي و مديريت داخلي صورت گرفته است تا در صورت بروز مشكل، بانك و صرافي سرمايه دچار خلل نگردد.
وي اعلام نمود كه بانك سرمايه گام اساسي در خصوص انجام فعاليت هاي بين المللي را برداشته است و اين بانك در حال حاضر به نقطه اطميناني دست يافته است كه با تغييرات آتي دچار تزلزل نخواهد شد.
مديرعامل بانك سرمايه در خصوص دستيابي اين بانك به رتبه اول در شاخص هاي مهم نظام بانكي كشور اظهار داشت: بانك سرمايه توانست رتبه اول در شبكه بانكي كشور در زمينه جذب منابع را از آن خود نمايد. در زمينه بدهي بين بانكي نيز توانست 97 درصد از بديهي خود را تسويه نمايد و 3 درصد باقيمانده نيز به دليل اختلاف حساب با دو بانك ديگر است.
وي افزود: بانك سرمايه همچنين 70 درصد افزايش ذخيره قانوني نزد بانك مركزي داشته كه اين موضوع نشانگر استحكام اين بانك نزد بانك مركزي است. از طرف ديگر بانك سرمايه تنها بانكي است كه در بحث وصول مطالبات به طور جد ورود پيدا كرده است و به دنبال احقاق حقوق خود بوده و نتايج خوبي نيز در اين زمينه حاصل شده است.
دكتر خاني در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: بانك سرمايه به دنبال شعار دادن نيست و در عمل، وعده هاي خود را محقق مي گرداند و به عنوان يك بانكدار متخصص به دنبال تامين تمامي نيازهاي مشتريان خود در شعب است.
وي افزود: تفويض اختيارات لازم صورت گرفته و بحث تطويل فرايند اداري در بانك سرمايه از بين رفته است و در اين راستا با صرفه جويي در وقت و در كوتاه ترين زمان ممكن به تمامي نيازهاي مشتريان پاسخ داده مي شود.
گفتني است در اين نشست صميمانه كه با حضور مشتريان vipبانك سرمايه برگزار شد، دكتر بهمن خادم، عضو هيات مديره و جمعي از مديران ارشد بانك سرمايه نيز حضور داشتند و به گپ و گفت با مشتريان حاضر پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: