کد خبر: ۴۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، اعتراض رهبران اروپایی به بی احترامی های ترامپ، رسوایی فرانسوا فیون، تلاش پکن برای توقف برنامه دفاعی تاد و هشدار مرکل به می از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه‌های جهان در روز شنبه هستند.
*اعتراض رهبران اروپایی به بی احترامی های ترامپ – گاردین
ترزا می نخست وزیر انگلیس تلاش کرد تا به عنوان یک رابط میان رئیس جمهور آمریکا در اجلاس مالت عمل کند ولی با اعتراض و برخورد رهبران اروپایی نسبت به بی احترامی های ترامپ روبرو شد. درجریان این اجلاس رهبران اروپایی حملاتی انتقادی به سخنان ضداتحادیه اروپایی او کردند. رویکرد ترامپ با انتقاد رئیس جمهور فرانسه و صدراعظم آلمان از منتقدان اصلی ترامپ بودند.
از رسوایی یک نامزد تا درگیری دو زن به خاطر ترامپ!

*رسوایی فرانسوا فیون برای نخبگان سیاسی – نیویورک تایمز

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه فرانسوا فیون با رسوایی پرداخت حقوق به همسر و فرزندانش به عنوان دستیار روبروست فرانسوا فیون از حزب راست میانه نزدیک به یک میلیون دلار از هزینه های عمومی به همسر و فرزندانش پرداخته است.این امر باعث خشم گسترده رای دهندگان شده است و رویکرد طبقه نخبگان سیاسی فرانسه را زیر سئوال برده است.
از رسوایی یک نامزد تا درگیری دو زن به خاطر ترامپ!

*پکن به دنبال توقف برنامه دفاعی تاد – ساوت چاینا مورنینگ پست
 رویکرد تازه چین سعی در توقف نصب برنامه دفاع ضد موشکی تاد در کره جنوبی است و امیدواراست سئول توافق خود با آمریکا را لغو کند. پکن نحوه رویکرد خود با سئول را در ماههای اخیر نرم تر کرده است اما تحلیلگران معتقدند امکان تغییر در نظر کره جنوبی بسیار کم است.
از رسوایی یک نامزد تا درگیری دو زن به خاطر ترامپ!

*بهشت مالیاتی انگلیس را نابود می کند – ایندیپندنت
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با هشدار به ترزا می نخست وزیر انگلیس درباره کاهش مالیات اتحادیه اروپا با برگزیت گفت مالیات هزینه ای است که برای یک جامعه سالم پرداخت می شود. ترزا می وعده کاهش مالیات را در مذاکرات آتی اش با رهبران اروپا داده است. مرکل در دیدار با ترزا می تاکید کرد ما به یک سیستم مالیاتی منصفانه برای سرمایه گذاری در جامعه خود نیازداریم . سخنان مرکل همچنین ناشی از دفاع ترزا می از دونالد ترامپ بود که نخست وزیرانگلیس را مورد هدف قرارداد.
از رسوایی یک نامزد تا درگیری دو زن به خاطر ترامپ!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار