کد خبر: ۴۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در جمع مدیران شعب استان فارس، گفت: با پایبندی به ارزش ها و آرمان ها می توانیم به اهداف و تعالی سازمانی دست یابیم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس؛ جعفر صفایی مزید – معاون طرح و توسعه بانک- در نشست مسئولین شعب استان ضمن یاد آوری نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: بانک ها در سال اقتصاد مقاومتی باید به سمت بانکداری مقاوم حرکت کنند و بانک مهر اقتصاد نیز به عنوان یک بانک ارزشی تلاش دارد به عنوان بانکی پیشرو در این عرصه گام بردارد.
صفایی مزید در بخش دیگری از سخنان خود به استراتژی های بانک در سال جاری اشاره کرد و گفت: مدیریت قیمت تمام شده پول، دارایی و مطالبات سه استراتژی این بانک در سال جاری بود که در سال آینده نیز با تاکید بر مدیریت مطالبات ادامه خواهد یافت.
وی در ادامه با تاکید بر آموزش نیروی انسانی عنوان کرد: مراحل دریافت مجوز نهایی بانک مرکزی در حال پیگیری است اما پیش از آن باید کارکنان آمادگی این امر را در خود ایجاد کنند و به بلوغ سازمانی و تقویت شاخص های آن همچون آداب و رفتار بانکداری، نظم و انضباط کاری و نحوه ارائه خدمات به مردم، اهتمام ورزند.
معاون طرح و توسعه با تاکید بر پایبندی به ارزش ها بیان کرد: اگر می خواهیم به اهداف و تعالی سازمانی دست یابیم باید به ارزش ها و آرمان هایمان پایبند بوده و در راستای تحقق آنها قدم برداریم.
صفایی مزید در پایان به جایگاه اقتصادی استان فارس اشاره کرد و گفت: این استان از ظرفیت و قابلیت های بسیار مناسبی برخوردار است که با بهره برداری از این ویزگی های منحصر به فرد می توان شاخص های بهره وری را ارتقاء داد.
سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب استان فارس ـ  نیز در ادامه ضمن گلایه از عدم توسعه صنعت و گردشگری در این استان با توجه به زیر ساخت های موجود بیان کرد: اقتصاد استان فارس متکی به کشاورزی است که با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر نیازمندِ سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه هستیم.
وی در ادامه عنوان داشت: با همه کم و کاستی های موجود کارکنان استان با تلاش و کوشش مضاعف سعی می کنند به اهداف تعیین شده دست یافته که قرار گرفتن در جمع 3 استان بر تر در زمینه کاهش مطالبات جاری یکی از آن دستاورد هاست.   

نام:
ایمیل:
* نظر: