کد خبر: ۴۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عالی بانک صادرات ایران با جانبازان قطع نخاع آسایشگاه ثارا... دیدار و از جانفشانی و ایثار این عزیزان قدردانی کردند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این دیدار صمیمانه، حسن فراهانی مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت، سعید حق‌پرست و علی جهانی رؤسای ادارات کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی به نمایندگی از مدیرعامل بانک در آسایشگاه جانبازان ثارا... حضور یافته و ضمن تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، لوح تقدیر مدیرعامل، شاخه گل و هدیه‌ای به رسم یادبود به این عزیزان اهدا کردند.
مدیران بانک صادرات ایران در این دیدار ضمن عیادت از جانبازان، آن‌ها را الگوی درخشان و نورانی انقلاب اسلامی ایران توصیف کردند و در گفت‌وگوی صمیمانه با جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی رشادتهای آنها را ارج گذاشتند.
مدیرامور حراست و حفاظت در این دیدار با اشاره به ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز گفت: این عزیزان در دوران ٨ سال دفاع مقدس با پشت پا زدن و دل کندن از تمام دلبستگی‌های مادی و دنیایی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از مرززهای کشور آرمان‌های انقلاب اسلامی جانانه دفاع کردند و حضور جانبازان در جامعه، فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری را اشاعه دهد. 
فراهانی با تأکید بر لزوم الگو قراردادن جانبازان عزیز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی با رشادت‌های مردم و حضور پررنگ آن‌ها در صحنه‌های مختلف تداوم یافته است با تأسی از پایمردی جانبازان و ایثارگران این روند ادامه خواهد داشت.
گفتنی است آسایشگاه جانبازان قطع نخاع ثارا... واقع در ولنجک تهران در سال ١٣٦٠ آماده سازی و شروع به کار کرد و در حال حاضر، ٣٥ نفر از جانبازان سر افراز از خدمات این آسایشگاه بهره می برند.
شایان توجه است؛ بانک صادرات ایران با تقدیم بیش از٩٠ شهیدوالامقام، ١٤٠٠ جانباز و همچنین مشارکت فعال هزاران بسیجی شاغل در این بانک همواره در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: