کد خبر: ۴۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
پنجمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران (میثاق فجر کوثر) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، معاونین و مدیران حوزه مرکزی، مدیر شعب و کارکنان شعب استان تهران در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ قاسم شیرکوند مدیر شعب استان تهران در سخنانی با بیان اینکه تقارن برگزاری جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران و همچنین سالروز تاسیس موسسه اعتباری کوثر با ایام الله دهه فجر را به فال نیک می گیریم، اظهار داشت: امیدواریم این ایام، همچون گذشته سرآغاز کسب موفقیت های جدید، ایستادن در افقی بالاتر و حرکتی پرشتا‌ب‌تر نسبت به گذشته پرافتخار موسسه اعتباری کوثر باشد که ان شاءالله همین گونه هم خواهد بود.
مدیر شعب استان در تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته طی یکساله گذشته در سطح استان تهران، اظهار داشت: تاکید بر کاهش بهای تمام شده پول شعب از طریق جذب منابع ارزان قیمت، افزایش ضریب نفوذ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه دستگاه های کارتخوان، صدور کارت های هدیه و هواداری، انتقال حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح، بهره گیری از توان نیروهای جوان، مستعد و پرتلاش در سمت سرپرستی و سرپرستی موقت شعب (جوانگرایی)، برگزاری جلسات مستمر با ادارات و سازمان های مرتبط با جامعه هدف، تاکید بر صدور ضمانت نامه های بانکی، پیگیری مستمر مطالبات غیرجاری و همه همه از جمله سرفصل های اصلی فعالیت استان تهران طی یکسال گذشته است که خوشبختانه با وجود مشکلات متعدد توانستیم در مسیر پیشرفت موسسه گام برداریم.
مدیر شعب استان تهران با تاکید بر اینکه با ابزار اقتصادی نمی توان رضایتمندی را فراهم آورد، بلکه این مهم در گرو تکریم، احترام و از همه مهمتر رعایت اخلاق حرفه ای در کار است، افزود: اهمیت دادن به وقت مشتریان، تمرکز بر ارائه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک انطباق دستورالعمل ها، مقررات و روش های اجرایی ابلاغی را باید شعار محوری کارکنان باشد.
وی بیان کرد: با اعتقاد بر این اصل که دست خدا در جماعت است، در صدد هستیم با همدلی، کار گروهی و یکدلی، نسبت به افزایش بهره وری و رشد توان رقابتی خود، اقدام نماییم.
شیرکوند تصریح کرد: حضور نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده، متعهد و البته پرتلاش و جویای نام در کنار پیشکسوتان عرصه بانکداری، به عنوان یک دارایی راهبردی حقیقی در نگاه خردمندانه مدیران ارشد موسسه، باعث ایجاد وجه تمایز موسسه اعتباری کوثر از سایر بانک ها و موسسات اعتباری شده است و در همین راستا کلیه کارکنان می بایست با آگاهی کامل از اهداف سازمانی و آینده شغلی خود، با عزمی مشترک، در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و کلیه ذینفعان موسسه گام بردارند.
 وی خاطر نشان کرد: میزان اثربخشی و رضایت مندی مشتری، در گرو سرعت و انعطاف پذیری است و سود آوری با وصول به موقع مطالبات محقق می شود.
حجت الاسلام عموشاهی مدیرفرهنگی و نظارت شرعی موسسه نیز ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت زینب(س) گفت: حضرت زينب، خداي متعال را در همه چيز و همه جا مي ديد يعني در هر اتفاقي كه براي آنها رخ مي داد، خدا را در آن اتفاق و حادثه با چشم دل مشاهده مي كردند و در مقابل همه این اتفاقات سخت می گفتند «ما رأيت الا جميلاً» يعني من به جز زيبايي چيزي نديدم و آنچه مشاهده كردم همگي زيبا بود.
مدیرفرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثربا اعلام اینکه اکثر کارکنان موسسه اعتباری کوثر را جوانان تشکیل می دهند، افزود: انقلاب اسلامی ایران در هر مقطعی نیازمند جوانان انقلابی با روحیه ای انقلابی، مدیریت انقلابی و جهادی می باشد.
 مدیرفرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به ویژه در سالگرد رحلت امام(ره) اظهار داشت: تاکید معظم له بر فکر و عمل انقلابی داشتن است، چیزی که نیاز ضروری جامعه ما و حتی مجموعه خوشنام کوثر می باشد.
تقدیر از سال ها فعالیت فرهنگی "جعفر دهقان" بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور و همچنین معرفی نفرات برتر استان تهران، پایان بخش پنجمین دوره جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: