کد خبر: ۴۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیامی بدین مضمون صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه مبارک فجر طلیعه خواستن و برخاستن یک ملت از قعر وابستگی به اوج استقلال و خود کفایی است، این ایام نوید بخش آزادی و آزادگی مردمانی از جنس نور و شعور و حماسه است.
بهمن ماه یادآور ایثار، وحدت، یکدلی و انسجام ملتی است که تحت رهبری مقتدای خود، خمینی کبیر(ره) حصارهای بلند زمین و زمان را درنوردیدند و به دنیا ثابت کردند قدرتی برتر از ایمان و توکل به منبع لایزال الهی وجود ندارد.
این روزهای تداعی کننده خاطرات دلیر مردان و شیر زنانی است که از جان و مال و تمامی داشته ها و تعلقات دنیوی گسستند تا آینده ای روش و عاری از استبداد و ظلم و جور برای میهن عزیزمان به ارمغان آوردند.
22 بهمن ماه روزی فراموش ناشدنی بر تارکِ تاریخ پر افتخارِ این کهن بوم است این روز نماد عظمت کشوری است که ندای استقلال، آزادی و حکومت الله را سر داد تا به تمامی ملت های مظلوم و تحت ستم دنیا نشان دهد باید خواست تا برخاست.
ملتی که با اتکاء به خداوند متعال و هدایت آن پیرِ فرزانه و مراد محبوب خویش، فریاد حق طلبی خود را به گوش جهانیان رساند و عظمت خود را به تمامی طاغوتیان و مستکبران عالم ثابت کرد. 
به راستی که قلم از وصف فداکاری، صفا، صمیمیت و از خودگذشتگی بی حد این ملت قاصر است و زبان از شرح وقایع آن روزهای سرشار از عشق و عطوفت و مهربانی الکن.
اینجانب به نوبه خودم این روزها را به تمامی همکاران، مشتریان، ذی نفعان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت، آبادانی و اعتلاء ارزش های اسلامی و انسانی در کشور باشیم.
سید ضیاء ایمانی: مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

نام:
ایمیل:
* نظر: