کد خبر: ۴۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
سمینار آموزشی « باج افزارها و راه های مقابله با آن » با حضور کارکنان ادارات ستاد مرکزی و استان های تهران و البرز در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دنیای امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرصت های بدیع و گسترده ای را جهت دسترسی آسان و سریع به خدمات و اطلاعات مورد نیاز در اختیار ما قرار داده است. همه ما از موبایل، تبلت، کامپیوتر و دیگر ابزار الکترونیکی استفاده می کنیم، اما این ابزارها علاوه بر فرصت ها و امکاناتی که برای ما ایجاد می کند، در معرض انواع تهدیدها و مخاطرات نیز قرار دارند که با توجه به حساسیت موجود در موسسات مالی و بانکی مقابله با این تهدیدها به منظور کاهش میزان آسیب پذیری اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این رابطه به منظور افزایش دانش همکاران در خصوص تهدیدها و حملاتی که می تواند متوجه  سیستم های رایانه ای شود سمینارهای آموزشی توسط دایره آموزش با عنوان " آشنایی با باج افزارها و راه های مقابله با آن" ویژه کارکنان ستاد مرکزی و استان های تهران و البرز در سالن اجتماعات بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار گردید. آشنایی با باج افزار و انواع آن و همچنین کالبد شکافی در باج افزار و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن از جمله عناوین و سرفصل های مطرح شده در این سمینار بود.
شایان ذکر است، براساس برنامه ریزی های بعمل آمده طی 3 سمینار آموزشی کلیه کارکنان ستاد تحت آموزش های مربوطه قرار می گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: