کد خبر: ۴۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، در ایام دهه‌مبارک‌فجر، یک مدرسه در روستای فرخ‌آباد زیبادشت استان البرز افتتاح کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور سید حمید طهائی استاندار البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ایمانی امام جمعه فردیس، حمید احدی فرماندار فردیس، خسرو ساکی مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، فرشته فهمیده مدیر اداره آموزش و پرورش فردیس، جمعی از خیرین، مسئولان‌محلی، دانش‌آموزان، مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد و جمعی از اهالی منطقه برگزار شد، مدرسه‌ی 5 کلاسه‌ی «پاسارگاد»، با 350 مترمربع زیربنا و 120 متر محوطه‌سازی افتتاح شد. 
در مراسم افتتاح این مدرسه، استاندار البرز و فرماندار فردیس هر یک طی سخنانی، ضمن تشکر و قدردانی از دکتر مجید قاسمی و بانک‌پاسارگاد، اقدامات این بانک را در راستای ایفای مسئولیت‌های‌اجتماعی و ایجاد شرایط تحصیلی مناسب برای دانش‌آموزان در مناطق محروم، ارزشمند خواندند. 
مهندس خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد نیز طی سخنانی، یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های بانک‌پاسارگاد را ایفای رسالت‌های اجتماعی خود دانست. وی با بیان اینکه تاکنون بانک‌پاسارگاد اقدام به ساخت چندین مدرسه، کتابخانه، مرکز بهداشت، بیمارستان و ... در مناطق محروم کشور کرده‌است، تأکید کرد: بانک‌ها می‌توانند در زمینه ارتقای کیفیت آموزش، سلامت، فرهنگ و همچنین در توسعه و آبادانی کشور نقش بسیار موثری ایفا کنند. بانک‌پاسارگاد نیز علاوه بر ایفای نقش خود در صحنه اقتصادی کشور، گام‌های سازنده‌ای را جهت انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود برداشته‌است و اینگونه اقدامات را با جدیت پیگیری خواهد کرد. 
همچنن دانش‌آموزان ضمن حضور در مراسم و قدردانی از اقدامات بانک‌پاسارگاد، به اجرای برنامه‌های هنری و سرود پرداختند.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در مناطق محروم استان‌های مختلف کشور، به ساخت مدرسه، کتابخانه‌های عمومی، خانه‌های بهداشت و بیمارستان اقدام می‌کند. در این راستا تاکنون در استان‌های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرج، آذربایجان شرقی، قم، تهران، کرج، مشهد، قزوین، اهواز و ... چندین مدرسه، کتابخانه، خانه بهداشت و بیمارستان ساخته و یا در حال ساخت دارد. این بانک همچنین در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود اقداماتی از قبیل حمایت از موسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که در کشور ادامه تحصیل دهند، توجه ویژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلفی مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و ...، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و ... را در کارنامه خود دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: