کد خبر: ۴۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
در نشستی با حضور مدیرعامل بانک قوامین و جمعی از مدیران ارشد، رضا پارسا به عنوان معاون نظارتی این بانک معرفی شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ، دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین در این نشست با معرفی رضا پارسا به عنوان معاون نظارتی بانک با ضروری دانستن ایجاد تغییر در سازمان ها گفت: با ورود مدیران جدید اندیشه های نو در سازمان شکل می گیرد و به بالی برای پرواز و شکوفایی سازمان تبدیل می شود . 
وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی بانک قوامین و جا به جایی در مدیران این بانک تاکید کرد: تغییر ساختاری که در سازمان ایجاد شده با مطالعه و بررسی های گوناگون در حوزه های متفاوت انجام شده تا مسیر را برای بالندگی بانک قوامین کوتاه کند.
دکتر تقی نتاج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جناب پارسا از مدیران با سابقه و ارشد بانک می باشد ، خطاب به وی خاطرنشان کرد: با اندیشه نویی که از وی سراغ داریم و با توجه به اتفاق نظر در بهره مندی از ظرفیت مدیریت درون سازمانی با شاخص های در نظر گرفته شده جناب پارسا برای این معاونت انتخاب شدند.
مدیرعامل بانک با اشاره به سابقه بانکی معاون جدید گفت: با تصویری که من از جناب پارسا در ذهن دارم اطمینان دارم که وی فردی شایسته و آشنا به فرآیند مالی و اداری بانک است و توانایی رساندن معاونت نظارتی را به جایگاه مطلوب و در زمان کوتاه داراست. وی ابراز امیدواری کرد با همت معاونت جدید و کارکنان زیر مجموعه خلأ نظارتی به وجود آمده در پی همپوشانی بین ساختارهای نظارتی پوشش داده شود و به هدف آرمانی از تشکیل این معاونت که همانا نظارت یکپارچه و مستمر در سازمان است ، دست یابیم . 
دکتر نتاج با اشاره به ادغام حوزه های نظارتی در این معاونت ، متذکر شد : ضروری است شبکه زنجیره ای نظارتی با تقویت حوزه های ارتباطی ایجاد شود و تمامی اطلاعات نظارتی مورد رصد قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه اعلام میزان کشفیات جرائم در حوزه نظارتی بانک ها جای خرسندی ندارد، خاطرنشان کرد: باید بستر ایجاد لغزش در سازمان ها از بین برود و بحث خود کنترلی بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: