کد خبر: ۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان
ژاپن به دنبال جذب ترامپ با وعده سرمایه گذاری اقتصادی است و دولت شینزو ابه از شرکت‌های ژاپنی خواسته تا برنامه سرمایه گذاری در آمریکا را با جزئیات برای ارائه به دونالد ترامپ آماده کنند.
به گزارش تجارت آنلاین، تلاش ژاپن برای جذب ترامپ با وعده سرمایه گذاری اقتصادی، کاهش ذخایر ارزی در چین، رأی اعتماد سنا به گزینه وزیرآموزش و افزایش حمایت از استقلال اسکاتلند پس از برگزیت از جمله مهم‌ترین تیترهای صفحه اول روزنامه‌های امروز جهان هستند.

*ژاپن به دنبال جذب ترامپ با وعده سرمایه گذاری اقتصادی – فایننشال تایمز
دولت شینزو ابه از شرکت‌های ژاپنی خواسته است تا برنامه سرمایه گذاری در آمریکا را با جزئیات برای ارائه به دونالد ترامپ آماده کنند. سه شرکت برتر ژاپنی اعلام کردند که نخست وزیر ژاپن از آن‌ها خواسته تا در پروژه‌های زیرساختی آمریکا ده‌ها میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند.
تور ژاپنی‌ها برای به دام انداختن دونالد ترامپ

*کاهش ذخایر ارزی در چین – وال استریت ژورنال
ذخایر ارزی در چین به پایین‌ترین سطح خود در شش سال اخیر رسیده است. امری که باعث پیچیده کردن برنامه توازن مالی بانک مرکزی چین خواهد شد که سعی دارد بدون ضربه زدن به نقدینگی ، حباب دارایی‌ها را حفظ کند.به گفته بانک مرکزی چین ذخایر ارزی این کشور کاهش 12.31 میلیارد دلاری داشته و به 2.998 تریلیون دلار رسیده است.
تور ژاپنی‌ها برای به دام انداختن دونالد ترامپ

*تأیید گزینه وزیرآموزش ترامپ – نیویورک تایمز
سنای آمریکا در جریان رأی‌گیری خود انتصاب بتسی دیواس را به عنوان وزیر آموزش این کشور تائید کرد. مایک پنس، معاون اول رئیس‌جمهوری امریکا که با رأی مثبت خود نتیجه رأی‌گیری سنا درباره انتصاب دیواس را مشخص کرد، پنس اولین معاون اولی  است که در طول تاریخ آمریکا دست به چنین اقدامی می‌زند.
تور ژاپنی‌ها برای به دام انداختن دونالد ترامپ

*افزایش حمایت از استقلال اسکاتلند پس از برگزیت – هرالد
حمایت از استقلال اسکاتلند از انگلیس پس از برگزیت افزایش یافته و بر طبق نظرسنجی‌ها 49 درصد خواهان جدایی از انگلستان هستند. اما بیشتر اسکاتلندی‌ها نمی‌خواهند همه پرسی برای جدایی پیش از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا صورت بگیرد.
تور ژاپنی‌ها برای به دام انداختن دونالد ترامپ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار