کد خبر: ۴۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و همگان را به شرکت فعال در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.
در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.
 «بسم رب الشهدا و الصدیقین»
 آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود، عاقبت در قدم باد بهار آخر شد...
سالروز فجر انقلاب ، طلیعه ی پیروزی حق بر باطل و یادمان حماسه سازان بزرگ و مدافعان آزادی و عدالت ، بار دیگر فرا رسیده است.
 این ایام ، هنگامه ی تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن جمهوری اسلامی است ؛ یادآور روزهایی که ملت شریف ایران، یکپارچه و هم صدا، با تکیه بر کمترین امکانات ، تنها با سلاح امید و ایمان و پیروی از رهنمودهای ولی امر خود موفق شدند مستکبران ابرقدرت را به عقب برانند و بزرگترین و ماندگار ترین رویداد افتخار آفرین و رهایی بخش در تاریخ معاصر جهان اسلام را رقم زنند.
در این ایام ، که از یک سو شمیم روح نواز بهاری مکرر، فضای کشور را عطر آگین کرده است و از سوی دیگر ، تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری و بر پایه ی سیاست های دولت تدبیر و امید،  نهال مجاهدت، تلاش و مقاومت ملی در عرصه ی اقتصادی به ثمر رسیده است ، سزاوار است تا به شکرانه، ندای« الله و اکبر» برآوریم ؛ این سربلندی را شادمانه پاس بداریم و برای ادامه مسیر پیروزی و تداوم پایداری بر بستر آرمان های والای انقلاب اسلامی هم پیمان شویم.
اینجانب رجاء واثق دارم که با توکل به خداوند متعال ، تلاش مجدانه و کوشش صادقانه همکارانم در مجموعه بانک کشاورزی، می توانیم در عرصه اقتصاد کشاورزی موفقیت های چشمگیری را برای ایران عزیز کسب کنیم و بیش از پیش در راه اعتلا و شکوفایی کشور گام برداریم.
فرصت را مغتنم می شمارم و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به خانواده بزرگ بانک کشاورزی و تمام مسلمانان جهان تبریک می گویم و شما عزیزان را به شرکت فعال در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن دعوت می کنم.
مدیر عامل بانک کشاورزی: مرتضی شهیدزاده

نام:
ایمیل:
* نظر: