کد خبر: ۴۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
در سي و هشتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران،‌ ساختمان جديد شركت بيمه البرز در خرم‌آباد استان لرستان با حضور مديرعامل، رييس هيات مديره و اعضاي هيات مديره اين شركت افتتاح شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، مديرعامل اين شركت پس از مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه خرم‌آباد در گفت و گو با خبرنگاران، استان لرستان را از جمله استان‌هاي برخوردار از منابع طبيعي برشمرد و گفت: با توجه به دارا بودن ۱۲ درصد منابع آبي كشور و وجود آثار باستاني مربوط به سه دوره پيش از اسلام در استان لرستان‌،‌ به لحاظ صنعت توريسم فعاليت‌هاي زيادي مي‌توان در اين استان انجام داد و لازم است شركت هاي بيمه در اين زمينه در استان لرستان فعاليت كنند.
سيد رسول تاجدار با برشمردن دستاوردهاي بيمه البرز از جمله ۹ سال مقام اول مشتري‌مداري،‌ كسب مقام اول در استفاده از فناوري اطلاعات و شفافيت مالي و دارا بودن سطح يك توانگري مالي،‌ گفت: افتتاح ساختمان جديد شعبه خرم آباد نيز در راستاي تكريم ارباب رجوع از سوي بيمه البررز صورت گرفته است و اميدواريم بتوانيم در اين فضاي مناسب‌تر بهترين خدمات را به هموطنان خرم‌آبادي ارايه دهيم.
وي با اشاره به سهم ناچيز بيمه هاي زندگي در سبد پورتفوي كشور،‌ گفت: با وجود رشد خوب بيمه‌هاي زندگي در چند سال اخير در كشور، هنوز فاصله زيادي با ميانگين جهاني داريم به طوري كه ميانگين جهاني سهم بيمه هاي زندگي از سبد پورتفوي بيمه اي۵۶ درصد و در ايران ۱۲ درصد است.
وي افزود: هم اكنون ۶۵ درصد سبد پورتفوي بيمه كشور را بيمه هاي زيان‌ده خودرو و درمان تشكيل مي دهد.
وي اعلام كرد: سهم بيمه البرز از بازار بيمه كشور حدود ۷.۵ درصد است اما سهم بيمه هاي آتش سوزي و باربري بيمه البرز از كل بازار ۲۰ درصد است كه نشانگر بهره‌مندي اين شركت از نيروي انساني ماهر و متخصص است. 
وي همچنين با ابراز تاسف از حادثه پلاسكو اظهار داشت: با درس گرفتن از اين حادثه تلخ ملي بايد ضريب پوشش دارايي و اموال ملي را در كشور افزايش دهيم.
تاجدار درمورد تقلبات بيمه اي با بيان اينكه اين معضل در تمام دنيا وجود دارد و تنها در يك سال ميلادي، ۵۲ ميليارد دلار تقلب بيمه اي رخ داده است،‌ اذعان داشت: خوشبختانه بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران اقدامات بسيار خوبي در زمينه نرم افزاري و سخت افزاري براي كاهش و جلوگيري از تقلبات بيمه اي انجام داده است .
وي همچنين به اقدام موثر و همكاري خوب قوه قضاييه با بيمه مركزي براي حل اين معضل اشاره كرد و گفت: راه‌اندازي واحدهاي تخصصي رسيدگي به خسارت هاي جاني و مالي مربوط به صنعت بيمه از جمله اقدامات اين قوه در همين راستا است كه به زودي اجرايي خواهد شد.
مديرعامل بيمه البرز با بيان اينكه متاسفانه بازدهي بازار بيمه نسبت به ساير بازارهاي مالي همچون بانك،‌ مسكن و بورس كم‌تر است، گفت: شركت هاي بيمه چندين برابر سود خود بايد عوارض بپردازند و همين امر سبب ايجاد نارضايتي ذي‌نفعان اين شركت‌ها از جمله سهامدارانشان شده است.
وي راه حل برون رفت از اين معضل را تغيير نگاه صرفا اجتماعي حاكميت درقبال شركت‌هاي بيمه به يك نگاه دوسويه اقتصادي و اجتماعي به اين بنگاه‌هاي تجاري دانست.
محمدرضا تقوايي،‌رييس هيات مديره بيمه البرز هم در اين مصاحبه مطبوعاتي اعلام كرد: ‌بيمه البرز با هدف ارايه بهترين خدمات به مشتريان در حال گسترش شبكه فروش خود است و تا پايان سال آينده تعداد نماينگان بيمه البرز به بيش از دو هزار نفر خواهد رسيد.
وي تاكيد كرد: بيمه البرز به خاطر كسب دستاوردهاي بزرگ همچون رتبه اول مشتري مداري و سطح يك توانگري مالي يكي از شاخص‌ترين شركت‌هاي بيمه در كشور است.
وي ادامه داد: هم اكنون بيمه البرز به لحاظ عرضه محصولات نوين بيمه اي همچون بيمه اميدآفرين و بيمه تولد نيز در صدر شركت‌هاي بيمه قرار دارد.
تقوايي افزود: عرضه محصولات سنتي ديگر پاسخگوي نياز جامعه نيست و شركت هاي بيمه براي ماندگاري بايد به طراحي و عرضه محصولات جديد و نوين اقدام كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: