کد خبر: ۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
مسابقات فوتسال و والیبال همبستگی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران به مرحله نهایی رسید و مراسم اختتامیه آن با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل بانک برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل ازروابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دوره از مسابقات که به منظور گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با هدف گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه  همکاری و همدلی در میان اعضای خانواده بانک برگزار شد، تیم های برتر در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.
در مرحله نهایی این مسابقات، با انجام بازی های پی در پی تیم های اول تا سوم فوتسال و والیبال مشخص شده و در مراسم اختتامیه با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از آنان تقدیر به عمل آمد.
در این دوره از مسابقات تیم های فوتسال "مهرگان"، "مهربان باشیم" و "گسترش مهر" به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده و تیم های والیبال "امور شعب تهران"، "پشتیبانی" و "ستادمرکزی" نیز جایگاه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند.
کاپ قهرمانی و هدایای تیم های برنده مسابقات فوتسال و والیبال جام همبستگی که به منظور گرامیداشت دهه مبارکه فجر برگزار شد در مراسم اختتامیه توسط مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیم شد.
شایان ذکر است، توکلی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت، انصاری جعفری رییس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی رییس اداره سازمان و برنامه ریزی، سلطانیان مدیر شعب استان تهران و فرجی رییس شعبه مستقل مرکزی نیز در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک را همراهی نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: