کد خبر: ۴۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به خدمات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: بانکداری بدون توجه به فناوری و اطلاعات معنا ندارد و این بانک توانسته کل شبکه بانکی را در این حوزه با خود همراه خود کند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید فرید موسوی، نماینده مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان این مطلب گفت: امروز نمی‌توان نقش بانک شهر را تنها در توسعه کلان شهرها خلاصه کرد، بلکه باید اذعان کرد که همه شهرها و حتی شهرهای کوچک نیز از خدمات بانک شهر بهره مند می شوند.
وی با بیان این‌که طرح‌ها و خدمات نوینی امروز از سوی بانک شهر ارایه می شود که رشد اقتصاد شهرها را به دنبال داشته است، افزود: پشتیبانی‌هایی که این بانک از شهرداری‌های کلان شهرها درخصوص پروژه‌های عمرانی می‌کند،هم برای شهروندان وهم برای میریت شهری حائز اهمیت است و جای تقدیر دارد.
موسوی، خدمات بانک شهر را منشاء خیر و برکت دانست و تصریح کرد: این بانک،پیشرفت‌های خوبی در حوزه فناوری و اطلاعات داشته و توانسته از فناوری‌های نوین برای ارایه خدمات بهتر به هموطنان استفاده کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: مردم امروز از خدمات بانک شهر در حوزه‌های مختلف راضی هستند و بانک شهر امروز به عنوان بانک برتر در حوزه بانکداری الکترونیک مطرح است.
موسوی افزود: امروز فناوری اطلاعات نقش مهمی را تغییر مدل‌های  کسب و کار شبکه بانکی دارد و در واقع، بانکداری بدون توجه به فناوری و اطلاعات معنا ندارد، چراکه بسیاری از خدمات بانکی امروز مبتنی بر it  است.
وی تصریح کرد: امروز خدمات نوینی که بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک ارایه می دهد، موجب رفاه بیشتر مشتریان شده است و یکی از بانک هایی هست که در این خصوص توانسته کل شبکه بانکی را همراه خود کند و امیدوارم که همچنان شاهد این پیشروی‌ها باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: