کد خبر: ۴۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
استقلال ۳ - پرسپولیس ۲
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در یکشنبه سیاه شاگردان برانکو با برتری ۳ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید.
باخت سرخپوشان در یکشنبه سیاه لیگ برتر
به گزارش تجارت آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با کمی تاخیر از ساعت ساعت ۱۵:۰۷ با سوت علی‌رضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز شد. در این بازی استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. سروش رفیعی دقیقه 5 نخستین گل را به ثمر رساند و فرشید اسماعیلی (۱۸)، علی قربانی (۲۰) و کاوه رضایی (۴۴) برای استقلال گل‌زنی کردند. دقیقه ۹۳، سید جلال حسینی با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بعد از آن در حالی که حسینی می‌خواست توپ را از داخل دروازه بردارد، با خطای رحمتی روبه‌رو شد. این خطا باعث شد که رحمتی کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. چون منصوریان هر سه تعویضش را انجام داده بود، مجید حسینی، مدافع آبی‌ها به جای رحمتی درون دروازه ایستاد.
این دیدار در پایان می‌رفت به جنجال کشیده شود. درگیری بازیکنان دو تیم که در لحظات پایانی بازی رخ داده بود، بلافاصله بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، از سر گرفته شد تا ساعت ۱۷:۰۵، شهرآورد دراماتیک و کمی جنجالی هشتاد و چهارم، با سوت فغانی به پایان برسد.
ترکیب استقلال در این بازی سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری (۶۹، مجتبی حقدوست)، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (۸۶، فرشید باقری)، علی قربانی (۶۲، مجید حسینی) و کاوه رضایی بود.
برای پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان (۶۸، علی علی‌پور)، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی بازی کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار