کد خبر: ۴۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و خدمت به ذی‌نفعان، کارگاه آموزشی و ارتقای سواد مالی در یکی از مدارس فرزندان شاهد و ایثارگر تهران از سوی بانک دی برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک دی، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و خدمت به ذی‌نفعان، کارگاه آموزشی و ارتقای سواد مالی در یکی از مدارس فرزندان شاهد و ایثارگر تهران از سوی بانک دی برگزار شد.
این کارگاه‌ها که با همکاری مدیریت دبیرستان شاهد مطهری در تهرانپارس برگزار شد، به صورت رایگان دانش آموز این مدرسه را تحت آموزش قرارداد.
علی حیدری از کارکنان اداره آموزش بانک دی به صورت داوطلبانه این آموزش را بر عهده گرفت و با حضور در محل دبیرستان در سه کارگاه مجزا مفاهیم مقدماتی مالی، حسابداری و بانکداری از جمله آشنایی با انواع سپرده‌ها، تسهیلات و هم چنین تهدیدات بالقوه امور بانکی از جمله چک و تسهیلات را به اقتضای سن دانش آموزان به آنان آموزش داد.
یکی از برنامه‌هایی که بر اساس سند مسئولیت‌های اجتماعی بانک دی در سال 95 طراحی شده بود، استفاده از کار داوطلبانه کارکنان به منظور ارتقاء سواد مالی جوانان و نوجوانان بود که با برگزاری این دوره آموزشی در یکی از دبیرستان‌های تهران با استقبال دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه همراه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: