کد خبر: ۴۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: آمادگی بروکسل برای چالش های مالیاتی آمریکا، رشد اقتصادی اروپا در پیش بینی ها، خطر برگزیت برای انگلیسی ها و بازی های تازه سیاسی اردوغان از جمله تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان در روز سه شنبه اند.
*بروکسل آماده چالش های مالیاتی آمریکا – فایننشال تایمز
بروکسل خود را آماده چالش های سخت مالیاتی آمریکا می کند که قصد دارد مالیاتهای سنگین بر روی کالاهای وارداتی خود اعمال کند. این اقدام دولت ترامپ با قوانین سازمان تجارت جهانی در تناقض خواهد بود. وکلای اتحادیه اروپا  و دیگر شرکای تجاری این سازمان در پی برخورد قانونی با آمریکا در اینباره هستند.
دردسرهای تازه

*افزایش پیش بینی رشد اقتصادی اتحادیه اروپا – وال استریت ژورنال

اتحادیه اروپا پیش بینی خود درباره رشد اقتصادی منطقه یورو در سال 2017 را افزایش داد. برطبق این پیش بینی اتحادیه اروپا حتی با وجود رشد پوپولیسم و راستی های افراطی در سیاست با رشد اقتصادی روبروست. این اولین پیش بینی اقتصادی پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ است که مخالفت با جهانی سازی را اعلام کرده بود.
دردسرهای تازه

*خطر برگزیت برای انگلیسی ها – گاردین

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر با انتقاد از سیاست های نخست وزیر انگلیس هشدار داد موقعیت شهروندان انگلیسی ساکن در دیگر کشورهای اروپایی پس از برگزیت با بازخوردی بد روبرو خواهد شد. براساس اسناد افشا شده اتحادیه اروپا برگزیت باعث می شود تا 1.2 میلیون انگلیسی ساکن اتحادیه اروپا مجبور به پرداخت جریمه شوند.
دردسرهای تازه

*اردوغان استاد بازی – لیبراسیون

رئیس جمهور ترکیه جلوی تمامی موسسات کشور از جمله باشگاه های فوتبال، ارتش، آموزش ، دادستانی و دیپلماسی را بسته است. این اقدام به معنی قربانی کردن این موسسات برای کسب قدرت بیشتر است که با اجرای رفراندوم و اصلاح قانون اساسی به دست خواهد آمد.
دردسرهای تازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار