کد خبر: ۴۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
معاون سرپرستي شعب يزد موسسه اعتباری ثامن گفت: رسيدگي و تعيين تکليف پرونده هاي داراي مانده بدهي اندک که در بسياري از آن ها مشتري نسبت به ان اطلاع ندارد بايد در الويت قرار گيرد.
يداله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، همکاران را به همت مضاعف براي کاهش مطالبات دعوت و اولويت اصلي روزهاي پاياني سال را وصول مطالبات اعلام کرد.
وي با تاکيد بر جذب حداکثري منابع و افزايش سهم ثامن از بازار تلاش هرچه بيشتر در اين زمينه را خواستار شد و افزود: قبل از پرداخت تسهيلات، اعتبارسنجي دقيق و سنجش توان بازپرداخت اقساط مشتريان بررسي شود.
علاف زاده با اشاره بر رعايت دقيق دستورالعمل ها و بخشنامه ها اظهار داشت: انجام امور مشتريان در سريع ترين زمان و با دقت، جلب رضايت و اعتماد آنان را به همراه خواهد داشت.
 سرپرست مديريت شعب يزد، تجزيه و تحليل بخشنامه ها و اطلاعيه هاي سازماني در جلسات صبحگاهي را، براي افزايش توانمندي و دانش فني کارکنان ضروري دانست.
معاون سرپرستي يزد بر اعطاي تسهيلات از طريق طرح هاي جديد اعتباري تاکيد کرد و اظهار داشت: کاهش 10 درصدي مطالبات در پايان هر ماه به عنوان اولويت هر سرپرستي روسا شعب و کارکنان صف و ستاد در مجموعه است که بايد تلاش بيشتري براي تحقق اهداف تعيين انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: