کد خبر: ۴۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
در جریان هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، از شش نفر از روسای شعب بانک گردشکری تقدیر شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این گردهمایی که در روز ۲۷ بهمن‌ماه در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با شعار " کنترل های داخلی، بهبود عملکرد" و با حضور «فرشاد حیدری»، معاون نظارتی بانک مرکزی، «محمد ربیع زاده»، معاون امور شعب بانک گردشگری، «غلامرضا بختیاری»، مدیر امور شعب تهران و ۲۹۷ نفر از روسای موفق شعب بانک های سراسر کشور برگزار شد، از اقدامات و اهتمام آقایان «شهاب الدین سنایی»، رییس شعبه میدان سرو، «مهدی معینی»، رییس شعبه اصفهان، «سید مهدی شجاعی نسب»، رییس شعبه کرمان، «حمیدرضا نقدی»، رییس شعبه نفت، «عباس حاج اسدالله»، رییس شعبه گلوبندک و «رحیم طالبی» رییس شعبه کرج در رعایت قوانین کنترل داخلی و رسیدن به عملکرد مناسب در عین رعایت اصول مشتری مداری تقدیر شد. 
بر اساس این گزارش در این نشست، معاون نظارتی بانک مرکزی در سخنانی گفت: بانک ها موتور محرک اقتصاد کشور هستند و ضروری است که سودآوری را در عین رعایت مقررات و قانون‌مدنظر قرار دهند. حیدری ادامه داد: تعریف ما از بانک خوب بانکی است که سالم و با ثبات مالی باشد و هر آنچه بانک را ناسالم و بی ثبات کند باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد. 
معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: مدل مدیریت ریسک بانک ها آخرین مدلی است که به این‌منظور در سطح جهانی عملیاتی شده و ما هم قصد داریم با بومی سازی این موارد کنترلی، شاخص های کلان را برای سلامت سازی بانک ها تدوین کنیم. وی در ادامه برخی از شاخص های مهم نظارتی بانک مرکزی را برشمرد و بر اجرای بهینه عملیاتی شدن آنها تاکید کرد.
گفتنی است در این مراسم لوح تقدیر و تندیس روسای شعب برتر کشور به برگزیدگان اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: