کد خبر: ۴۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساعت در تهران
نمایشگاه تخصصی ساعت از چهارشنبه ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
گران‌ترین ساعت وارد شده به کشور چقدر قیمت دارد؟
به گزارش تجارت آنلاین مهرداد احمدی دبیر برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساعت در تهران در مورد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساعت اظهار داشت: اطلاع رسانی‌در مورد کالاهای قاچاق و کالای غیراصل یکی از اهداف مهم اتحادیه ساعت است که بر این اساس‌ اتحادیه تصمیم گرفت با همکاری شرکت اکسس این نمایشگاه را برگزار کند.
  وی افزود: ما باید بتوانیم به مردم آگاهی‌های لازم را بدهیم تا جنس اصل را از غیر اصل تشخیص دهند.
احمدی تصریح کرد: اکثر شرکت‌ها یا نمایندگی‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند شرکتهای خارجی هستند و ۲۵ نفر از روسا و معاونین این شرکت‌ها در این نمایشگاه حضور دارند .
  وی افزود: برای سال آینده نیز به دنبال این هستیم تا شرکت‌های بین‌المللی که در منطقه هستند را به این نمایشگاه وارد کنیم.
 وی با اشاره به اینکه ۲۵ برند معروف در این حوزه شرکت کرده‌اند گفت: نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و ساعت بازدید هم برای بعد از ظهر در نظر گرفته شده تا مردم اوقات فراغت داشته باشند وبتوانند از نمایشگاه دیدن کنند. ما بسیار خوش بین هستیم که میزان استقبال بالا باشد زیرا این نمایشگاه اولین نمایشگاه ساعت‌های برند در ایران است.
وی خاطر نشان کرد: بیش از۴۰  برند از جمله ربرتو کاوالی، فستینا گروپ ،رومانسون، رومنس و .. در این نمایشگاه حضور دارد.
احمدی در پاسخ به این پرسش که تقلبی بودن ساعتها را چطور می‌توان تشخیص داد؟ افزود: مردم برای خرید موبایل ابتدا مشخصات موبایل مورد نظر خود را در کامپیوتر سرچ می‌کنند و یا از آشنایان خود می‌پرسند که چه موبایلی را تهیه کنند اما در حوزه ساعت این گونه نیست.
وی گفت: امروز هر کسی بخواهد ساعتی تهیه کند به خاطر اینکه کالایی لوکس محسوب می‌شود مردم می‌توانند از روی سایت اتحادیه و یا سایت برند مورد نظر خود تحقیق کند و با اطمینان خاطر خرید کنند.
 وی با بیان اینکه تعرفه ساعت حدود ۸ تا ۱۰ درصد است، گفت: مردم باید ساعت را حتما با خدمات پس از فروش دریافت کنند و با توجه به این که تعرفه ساعت پایین است به همین دلیل کالای قاچاق در کشور وجود ندارد و کلیه اجناس هم از گمرک وارد می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که گران‌ترین ساعت وارد شده به کشور چه قیمت است؟ ، گفت: ساعت‌های آنچنان گرانی در ایران وجود ندارد اما ساعت‌های هوانوردی تقریبا گران هستند که حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان به فروش میرسد.
دبیر اولین نمایشگاه تخصصی ساعت افزود: ساعت‌های بسیار گران معمولا جواهر نشان هستند و به صرفا به عنوان ساعت استفاده نمی‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: