کد خبر: ۴۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
از افشای ماجرای رشوه 40 میلیون دلاری تا ترس فرانسوی ها از لوپن
تجارت آنلاین: بازداشت وارث شرکت سامسونگ درمبارزه با فساد، خشم حزب کارگر از سخنان تونی بلر، رشد معاملات بورس فرانسه با ترس از قدرت گیری لوپن و رد شدن تقاضای ادغام بزرگترین شرکت غذایی جهان از جمله مهم ترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا بودند.
*بازداشت وارث شرکت سامسونگ درمبارزه با فساد – نیویورک تایمز
کره جنوبی از قدرت شرکت های بزرگش خسته شده است اما منتقدان نگرانند این موج برخورد با فساد باعث لطمه به رابطه محکم میان سیاست و تجارت وارد نخواهد کرد. لی جائه یونگ، وارث شرکت سامسونگ در همین مسیر به اتهام پرداخت حدود ۴۰ میلیون دلار رشوه به یکی از دوستان رییس جمهور کره جنوبی بازداشت شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*خشم حزب کارگر از سخنان تونی بلر – گاردین

سخنان نخست وزیر سابق انگلیس تونی بلر درباره برگزیت باعث عصبانیت نمایندگان حزب کارگر شد و به آسیب زدن و ایجاد اختلاف بیشتر در داخل حزب پیش از برگزاری انتخابات درون حزبی متهم شد. تونی بلر حزب کارگر را متهم به ضعیف کردن حزب کارگر کرد که باعث رای برگزیت شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*رشد معاملات بورس فرانسه با ترس از قدرت گیری لوپن –فایننشال تایمز

اوراق قرضه فرانسه در معاملات بورس به سرعت فروخته شدند این میزان آخرین بار در زمان بحران مالی منطقه یورو رخ داد. حال با شدت گرفتن رقابتهای ریاست جمهوری فرانسه و نگرانی از قدرت یافتن مارین لوپن رهبر راست افراطی جبهه ملی سرمایه گذاران نسبت به تاثیر آینده این انتخابات بر اقتصاد جهان تردید دارند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تقاضای ادغام بزرگترین شرکت غذایی جهان رد شد – وال استریت ژورنال

شرکت یونیلیور پیشنهاد اجرای یک عملیات تملک و ادغام از سوی کمپانی آمریکایی کرافت هاینز را به ارزش ۱۴۳ میلیارد دلار رد کرده است.کمپانی هلندی- بریتانیایی یونیلیور اعلام کرده این پیشنهاد هیچ منفعت مالی و یا استراتژیک برای این شرکت و سهامداران دربر ندارد. انتشار این خبر ارزش سهام شرکت یونیلیور را در پایان کار بازار بورس لندن بیش از ۱۲ درصد افزایش داده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار