کد خبر: ۴۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
مدیرعامل اتحادیه رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری خبر داد:
مدیرعامل اتحادیه رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری با بیان این که پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی از فردا شروع می‌شود گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای بلیط های ناوگان حمل و نقل جاده ای نخواهیم داشت.
آغاز پیش‌ فروش بلیط‌های نوروزی اتوبوس
احمدرضا عامری با بیان این که پیش‌فروش بلیط‌های اتوبوس ویژه ایام نوروز از فردا آغاز می‌شود، گفت: پیش‌فروش بلیط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از فردا برای بازه زمانی 25 اسفند تا 15 فروردین 96 آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: برای اولین بار است که بلیط اتوبوس و ناوگان سواری کرایه برای ایام نوروز افزایش قیمت ندارند.
عامری با بیان اینکه 120 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوس، سواری- کرایه، مینی‌بوس و... آماده جابجایی 50 میلیون مسافر درایام نوروز را دارند گفت: یک میلیون و 750 هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی آماده کرده‌ایم.
رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری با بیان اینکه از لحاظ فنی ناوگان بازسازی و آماده انجام سفرهای نوروزی است گفت: تمام شرکت‌های مسافری سایت فروش اینترنتی بلیط را دارند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها بلیط مورد نظر خود را تهیه کنند.
وی افزود: تمام شرکت‌های مسافری، جاده‌ای آمادگی پوشش‌دهی تمام مسیرها را دارند.
وی تاکید کرد: شماره تماس 66709032 -021 آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است و ناظران نهادهای نظارتی و بازرسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رسیدگی به شکایات و کنترل عملکردها در پایانه‌ها حضور دارند.
وی با اشاره به نوسازی حمل و نقل جاده‌ای گفت: برای نوسازی ناوگان اتوبوسی دولت تا 80 درصد هزینه خرید یک اتوبوس را به متقاضیان ارائه می دهد همچنین تمام تولیدات کارخانه‌های داخلی را برای نوسازی ناوگان خریداری کرده‌ایم و تمام تولیدات اتوبوس جذب شرکت‌ها شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته و امسال 200 دستگاه راوفورد وارد ناوگان شده است همچنین 600 دستگاه تویوتا کمری را وارد ناوگان کرده‌ایم و ورود 300 دستگاه خودروی جدید را در دستور کار داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: