کد خبر: ۴۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: با پرداخت 200 هزار دلار حق عضویت در کلوب "مارلاگو" ، ثروتمندان قادر به دسترسی به قدرت های سیاسی آمریکا هستند.
به گزارش تجارت آنلاین، توهین گریت وایلدرز به مهاجران مراکشی، با 200 هزار دلار در گوش ترامپ زمزمه کنید، گفتگوی تلفنی وزیر خزانه داری آمریکا با همتای چینی و دفاع رئیس بانک مرکزی آمریکا از سیاستگذاریهای مالی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های جهان در روز یکشنبه اند.

*توهین گریت وایلدرز به مهاجران مراکشی- ایندیپندنت
گریت وایلدرز رهبر حزب راست افراطی "آزادی " کمپین انتخاباتی خود را با شعار "هلند را برای خودمان بسازیم" شروع کرد و در سخنانی جنجالی مهاجران مراکشی را "تفاله " خطاب کرد. در آستانه آغاز فعالیت‌های انتخاباتی گیرت ویلدرز در شهر اسپیکنیسه، در نزدیکی رتردام، تدابیر شدید امنیتی برقرار شده است. این حزب راست افراطی در نظر سنجی ها از دیگر رقبایش پیشی گرفته است.
با 200 هزار دلار در گوش ترامپ زمزمه کنید!

*با 200 هزار دلار در گوش ترامپ زمزمه کنید – نیویورک تایمز
با پرداخت 200 هزار دلار حق عضویت در کلوب "مارلاگو" ، ثروتمندان قادر به دسترسی به قدرت های سیاسی آمریکا هستند.تقاضا برای عضویت در کلوب مارلاگو که متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است بیشتر شده است و نگرانی درباره دسترسی افراد ثروتمند به مسائل مهم سیاسی کشور در این مکان بیشتر شده است. نمونه اخیر این امر گرفتن عکس هایی از رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن در این کلوب در زمان بررسی آزمایش موشکی کره شمالی بود که در صفحات فیس بوک مشاهده شد.
با 200 هزار دلار در گوش ترامپ زمزمه کنید!

*گفتگوی تلفنی وزیر خزانه داری آمریکا با همتای چینی – ساندی مورنینگ پست
وزیر خزانه داری آمریکا استیون منوچین در مکالمه با همتای چینی خود بر توازن قدرتمند اقتصادی در روابط دوقدرت اقتصادی جهان تاکید کرده است.این امر شامل همکاریهای اقتصادی میان دو کشور نیز خواهد شد.مینوچین همچنین با رئیس بانک مرکزی چین تلفنی صحبت کرد. پیشتر دونالد ترامپ سخنان تندی را درباره چین مطرح کرده بود به طوریکه برخی پیش بینی جنگ پولی بین دوکشور را مطرح کرده بود.
با 200 هزار دلار در گوش ترامپ زمزمه کنید!

*دفاع رئیس بانک مرکزی از سیاستگذاریهای مالی – وال استریت ژورنال
جانت یلین ریاست بانک مرکزی آمریکا از سیاستگذاریهای بانکی درباره افزایش نرخ بهره دفاع کرد و از تلاش فدرال رزرو برای تقویت اقتصاد حمایت کرد. جانت یلین در پاسخ به منتقدان جمهوریخواه هشدار داد که تقاضای اعمال فشار به ای سازمان باعث به خطر انداختن اقتصاد و استقلال بانک مرکزی خواهد شد.
با 200 هزار دلار در گوش ترامپ زمزمه کنید!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار