کد خبر: ۴۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
نخستین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل بانک در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا و دومیدانی به میزبانی استان یزد برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در مراسم  اختتامیه این المپیاد ورزشی که با شرکت 240 نفر از همکاران و با شعار ورزش، سلامتی، بهره وری برگزار شد، ورزش را موجب سلامتی جسم و نشاط روح و روان انسان عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این گونه مسابقات انتخاب نفرات برتر در رشته های مختلف نیست بلکه ایجاد روحیه همبستگی، ارتقاء سطح سلامت، افزایش همدلی و تقویت کار گروهی در بین آنان است.
ایمانی ورزش را یکی از موثرترین عوامل در کاهش استرس و فشارهای روحیِ ناشی از فعالیت های روزانه دانست و ابراز داشت: بانکداری یکی از پر استرس ترین مشاغل با حجم کاری بالاست که نیاز به تمرکز و دقت فراوانی دارد لذا حرفه ای با چنین مشخصات و ویژگی ها، به مرور زمان آثار زیانباری به لحاظ روحی و جسمی در پی دارد از اینرو گنجاندن فعالیت های بدنی در برنامه روزانه می تواند به صورت قابل توجهی همکاران را در برابر این قبیل مشکلات مقاوم کند.
وی تصریح کرد: ورزش علاوه بر آثار و نتایج مثبت جسمی و روحی برای همکاران، موجب افزایش راندمان کاری و ارتقاء بهره وری در فعالیت های حرفه ای نیز می شود لذا در صددیم با تلاش های معاونت سرمایه انسانی بیش از گذشته شرایط و امکانات استفاده از اماکن ورزشی را برای همکاران فراهم آوریم.
مدیر عامل بانک با تقدیر و تشکر از همکاران اداره امور شعب استان یزد و همکاران معاونت سرمایه انسانی برای برگزاری این رقابت ها، خاطر نشان کرد: امید واریم بتوانیم در سال های آتی نیز شاهد برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در استان های دیگر باشیم.  
بر اساس این گزارش المپیاد ورزشی کارکنان بانک به مدت 5 روز در شهر بافق برگزار شد و در رشته تنیس روی میز که 30 ورزشکار حضور داشتند ابوالفضل عابدینیان از اصفهان عنوان نخست، محمد فرازی از تهران غرب دوم و حسن مهدیان از دفتر مرکزی در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رشته ورزشی شنا 29 نفر شرکت کننده حضور داشتند که در 8 گروه به رقابت پرداختند و در مرحله نهایی، هادی ربیعی از استان البرز مقام نخست را کسب کرد و محسن نیازی و حامد شفیعی از مازندران و چهارمحال بختیاری به ترتیب به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
در مسابقات رشته تیر اندازی با تفنگ بادی فاصله 10 متر، 30 شرکت کننده در 4 گروه به رقابت پرداختند که در دور نهایی امیرحسین احسان پور از تهران شرق عنوان نخست، سیدمهدی کاملی از مازندران مقام دوم و اسحاق دهقان پور از کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رقابت های دو و میدانی رشته دوی 100 متر سرعت نیز 30 شرکت کننده در 7 گروه حضور داشتند، که در دور نهایی مجید نجاتی از کهگیلویه و بویر احمد اول، جواد فیضی از آذربایجان شرقی دوم و سید محمد موسوی از خوزستان جایگاه سوم را بدست آورند.
در مسابقات فوتسال نیز تیم های تهران شرق، لرستان و البرز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند ضمن اینکه تیم البرز به عنوان تیم اخلاق مسابقات، یاسر آزادی و علی علیپور هر دو از لرستان به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن مسابقات فوتسال انتخاب شدند.
گفتنی است در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر مدیر عامل بانک، معاونین سرمایه انسانی، امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعدادی از روسای ادارات امور شعب استان ها نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: