کد خبر: ۴۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
در مراسمی از کارکنان برتر بانک رفاه در المپیاد علمی کارکنان شبکه بانکی، تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک رفا؛ فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره بانک رفاه در سخنانی ضمن تجلیل از مقام آوران بانک رفاه در اولین المپیاد علمی نظام بانکی کشور گفت: نیروی پیشران سازمان های متعالی، نیروی انسانی توانمند است و همواره سازمان های موفق، به این سرمایه خود تکیه می کنند و با آموزش مداوم آنها را توسعه می دهند.
وی حضور نیروی انسانی متخصص، متعهد و آموزش دیده را از ویژگی های بارز بانک رفاه برشمرد و اظهار داشت: کسب افتخار بانک مشتری مدار طی هشت سال متوالی، بی تردید نتیجه آموزش درست کارکنان بوده است. افتخارآفرینی اخیر کارکنان توانمند بانک رفاه در المپیاد علمی شبکه بانکی کشور نیز مایه مباهات و افتخار ماست.
گفتنی است المپیاد علمی کارکنان شبکه بانکی کشور 14 آبان ماه سالجاری با حضور 2349 نفر از 14 بانک به صورت حضوری و سراسری برگزار شد و بانک رفاه با شرکت 250 نفر از کارکنان توانمند خود توانست علاوه بر کسب رتبه نخست المپیاد در میانگین کل شبکه بانکی، رتبه برتر در مباحث تجهیز منابع و مقررات مبارزه با پولشویی ، رتبه نخست استانی در 9 استان کشور، رتبه برتر شرکت کننده از 10 استان و رتبه اول در دو شغل رییس شعبه و کارشناس بانکی را از آن خود کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: