کد خبر: ۴۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان یزد از پروژه در حال ساخت گندله سازی شرکت سنگ آهن بافق بازدید به عمل آورد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید، اظهار کرد: اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد می باشد و شبکه بانکی کشور با در اختیار داشتن ابزارهای پولی و مالی نقش بسیار مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند.
ایمانی حمایت از تولید و صنعت داخلی را رسالت اصلی بانک ها عنوان کرد و ابراز داشت: بانک ها و واحد های تولیدی دو بال اقتصاد و بستر ساز اقتصاد مقاومتی در کشور هستند و امیدواریم سیستم بانکی با همراهی بیشتر در این زمینه و با حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران نقش موثری در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا نماید.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن قدردانی از تلاش مدیران کارخانه گندله سازی سنگ آهن بافق برای حرکت در مسیر توسعه کشور، از آمادگی این بانک برای حمایت از کارخانه سنگ آهن بافق خبر داد و اظهار کرد: ایجاد چنین واحد های تولیدی ضمن رشد تولید و عرضه، باعث جلوگیری از خروج ارز و مواد اولیه و ایجاد فرصت های شغلی پایدار، درآمد زایی، صادرات و رونق بازرگانی و بی نیاز بودن کشور می شود. 
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد سال ها تجربه در اجرای بانکداری اسلامی دارد، افزود: تمامی ابعادِ قوانین عملیات بانکداری بدون ربا در بانک مهر اقتصاد در حال اجرا می باشد.
ایمانی تصریح کرد: اجرای بانکداری اسلامی ارتباط مستقیم با اهداف اقتصاد مقاومتی دارد بنا براین چنانچه شبکه بانکی کشور در سیاست گذاری ها، طرح ریزی ها و توزیع منابع خود در راستای اهداف اقتصادی نظام حرکت کند، می تواند بستر ساز اقتصاد مقاومتی باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد بانک مهر اقتصاد تقویت اقتصاد ملی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است و این بانک با به کارگیری تمام  ظرفیت های خود تلاش خواهد کرد نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا نماید.
در ادامه مهندس شفیعی مدیر این کارخانه طی گزارشی از روند پیشرفت این پروژه ارائه نمود و از مجموعه بانک مهر اقتصاد تقاضای مساعدت و همکاری در خصوص پرداخت تسهیلات جهت بهره برداری کامل طرح نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: